duminică, 20 februarie 2011

mă simt mic

Am mai publicat textul şi pe un vechi blog, dar şi în altă parte... nu am deocamdată timp să mă ţin de astea... cred că e şi ultimul număr pentru Ideea... asta dacă nu se va relua dar mai încolo... cred. Sau o să o editez lunar. Nu ştiu!

deci: mă simt mic:

mă simt mic pentru că trece timpul sau pentru că trec eu prin timp... indiferent care ar fi perspectiva mă doare nisipul care se scurge printre degete! mă simt mic pentru că mă învârt în diferite cercuri în funcţie de care capăt alte contururi, mă doare în sfârşit faptul că nu pot fi egal cu mine însumi! mă simt mic pentru că nu mai ştiu să sper, că vreau să-mi înmormântez trecutul, dar el mă bântuie cu ciudă şi cu dispreţ... mă simt mic pentru că nu ştiu nimic! bruma de cunoştinţe pe care am acumulat-o trecând absent de multe ori pe lângă lucruri e practic nulă... un strat mic de suprafaţă neşlefuit! mă simt mic pentru că-mi promit lucruri pe care nu le pot face. mă simt mic pentru că am scris acest text!
ideea 16

2 comentarii:

  1. Amaratule!...:))) ala micu de 1.75 m:))))
    Capu sus, ca nu a trecut nimic pe langa tine, doar cateva luni:P....Cand or trece ani, atunci sa devii melancolic, sa regreti ce a trecut pe langa tine, nu acum in floare varstei. Hai hai! drace!.... Pune mana si scrie acolo...in timp, totul va fi raspaltit, "iti va fi rasplatit"... Hmm sa fiu un pic dramatica, sadica:))) Eee lasa ca dupa moartea ta, se vor bucura copii de faima ta de mare scriitor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai mă... că n-am numa' 175 de cm :))))

    Şi textul e mai vechi. Mult mai vechi. Cred că e de prin 2008. Deşi şi acum mă simt la fel. Mulţumesc mult oricum! Uneori ai nevoie şi de aşa ceva! Mulţumesc!

    P.S. eu pentru copilu' meu nu doresc să se bucure de reputaţia de mare scriitor. Că nu sunt chiar un scriitor. Eu scriu de plăcere. Dacă o să şi rămână ceva... bine. dacă nu... Oricum nu mă consolează cu nimic "după moarte" :)))

    Oricum mulţumesc mult! :)

    RăspundețiȘtergere