sâmbătă, 12 februarie 2011

Bravo!

Bine... mă bucur pentru oamenii aceia... Sper să nu se întâmple ca la noi... să nu schimbe un regim totalitar cu o iluzie. Nu ştiu, parcă mi-am dorit să mă fi născut în Egipt ieri seară. Aşa... să fi fost şi eu acolo în stradă şi să simt că până la urmă cererea mi-a fost ascultată! Deşi azi spiritul revoluţionar mi s-a cam şters de pe chip, simplu... nu e nimic complicat în asta. Sunt destul de obosit. Din cauza dezorientării cred... Acum nu cred mă încălzeşte prea tare victoria străzii pentru că urmează o perioadă "de tranziţie" şi nu ştiu... nu sper că va fi mai bine acolo. Şi până la urmă acum nici nu mă mai interesează. Că ce a fost mai captivant s-a dus... lupta de stradă nu mai e. Acum armata are puterea. Dar până la urmă afli că se poate. Până la urmă nimeni nu stă acolo sus... chiar dacă spune la un moment dat că va mai rămâne încă şase luni... ca să aşeze lucrurile până la alegeri! Dar apoi se sperie de mulţimea din stradă care-i strigă ura în faţă şi demisionează. Deci se poate. Acum să vedem ce urmează...
Eu sunt sigur însă de altceva: Kim Clijsters a revenit pe prima poziţie la nivel mondial după ce noaptea trecută a surclasat-o cu 6-3, 6-0 pe Jelena Dokic. Nu puteam dormi... din cauza faptului că televizorul din camera alăturată mă sâcâia cu emisiuni retardate. Mă săturasem să ascult... aşa că am deschis să mai văd ceva la al meu. Era condusă cu 2-3 Kim... când am ajuns eu pe Eurosport 2. A servit şi şi-a adjudecat game-ul la 0. 3-3... Apoi nu a mai cedat nimic, deşi Jelena lovea sănătos şi de cele mai multe ori precis mingea către terenul advers. Dar de acolo revea cu îndârjire mingea... iar Kim pe serviciul ei nu ceda aproape nimic. Apoi am aflat că Jelena a început extraordinar meciul având 3-0. Şi uite că se poate din nou. Să revii şi să iei 9 game-uri la rând şi să ajungi din nou pe prima poziţie la nivel mondial după ce ai lăsat tenisul pentru familie... şi iar la revenirea pe teren ai câştigat US Open. Un exemplu de viaţă Kim Clijsters. Felicitări! Mai ales că a vorbit şi în franceză ca să priceapă şi publicul spectator al turneului Open GDF Suez de la Paris. Bravo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu