luni, 14 mai 2012

Undeva-n Balcan

Acum ceva zile am mai primit în poștă o altă rugăminte de a vota... dar de data asta... n-a mai fost Diacomatu, ci Viorel Balcan. Cică vrea să se facă primar... și are soluția pentru mine „personal”. Când am deschis însă scrisoarea - ce să vezi? - nu se mai adresa mie personal, ci brăilenilor de pretutindeni.

Domnu' Balcan, eu speram să vă adresați personal, să-mi spuneți „Stimate”, că „dragă” e prea familiar... și apoi să-mi nominalizați problema. Și să veniți și cu rezolvarea. Nu cu treburi generale, în care să asigurați că o să creați locuri de muncă (aș vrea s-o văd și pe asta!) prima și prima dată. Apoi, dacă tot vă lăudați că știți problemele mele personale, la ce dracu' să mai viu să vorbim față în față? De fapt, dvs. cuvântați suav (dacă l-ați fi auzit vreodată vorbind pe Balcan ați fi remarcat lesne că sună exact ca un butoi lăsat să coboare la vale pe dâmburi) că habar n-aveți care sunt problemele personale ale brăilenilor, dar că sunteți dispus să le ascultați!

Așa slabi au fost cei care se ocupă de imaginea dvs. că v-au pus să mințiți? Păi, mă pricep mai bine... căutați-mă! Poate că aș face o treabă mai bună! :)

Uitați ce minciuni gogonate perorează stimabilul Balcan:


 



Ca să se știe: Viorel Balcan este fost PSD-ist de frunte al urbei, a câștigat mandatul de parlamentar candidând din partea PSD, dar în 2010... a trecut (ca un traseist de seamă) în PDL. Adresa de mai sus... nu e altceva decât sediul PDL Brăila. Dacă venea din nou în față locuitor și cerea votul când a zis că nu mai e bine la PSD... atunci l-aș fi crezut că e un om care respectă principiile și nu se duce unde-i mai bine politic la un moment dat. Și atunci să se laude că el a fost ales... cu adevărat personal de către brăileni! Și nu partidul! Că asta cu votul uninominal... e vrăjeală!

Eu am priceput că Stancu e nașpa, dar pot eu să am încredere în ăștia care-și ascund ca infractorii originile și se așază drept sigla AVB, care nu înseamnă de fapt nimic? Pot?

P.S. Domnu' Stancu nu am primit nimic în poștă de la domnia voastră! Îi rămâneți dator domnului Diacomatu? Păi, se poate așa ceva!? Veniți cu niște precizări!! Cu niște atacuri măcar. Tăceți ca melcu'? Mai mare rușinea!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu