duminică, 27 mai 2012

Încăierările electorale continuă, țineți aproape!

Acum ceva zile, fiind prin oraș, am auzit trecând o mașină cu un difuzor în care se auzea faptul că Sorin Ovidiu Bălan - cel care pe vremuri făcea reportaje cu violuri de minori la Antena 1 și încheind fiecare emisiune, plin de el, cu sintagma „Țineți aproape!” - dorește să fie și dânsul ceva prin Brăila. Ne spunea asta chiar el cu vocea lui răgușită de conducător al pușcăriilor de idioți. Și, jusțiar cum îl știe toată lumea, se jura că-i va pune pe ciocoi la punct: „Banii înapoi și hoții la pușcărie!”.

Mă gândeam, ce periculoși sunt oamenii ăștia! Pentru ei separarea puterilor în stat este doar o vorbă în vânt; ăștia dacă ajung la pupitru se cred stăpânii orașului/ai țării... mai ceva decât a făcut-o Stancu sau o facea (că acum a lăsat-o mai moale) Băsescu.

Am primit și materiale electorale de el:


Sunt destul de dezamăgit de hârtia asta! Simplă, nedocumentată, o copie scrisă cu litere mai îngroșate a flyerului trimis în prima zi a campaniei... de către oamenii lui Diacomatu! Față de misiva - pe care o bănuiesc ca aparținând lui Cătălin Iordache - trimisă acum câteva zile... asta e o glumă. Acolo, se cunoaște mâna maestrului, care a documentat cu rezultate, a făcut un CV defăimător foarte deștept.

Despre Stancu se puteau aduce nume de firme (din ce știu eu, Tancard, ConCivia), sume de bani... când vine vorba de campania lui Geoană, țările în care zboară granitul despre care vorbește Bălan! Eventual niște surse unde să vedem și noi asta, ca să pară credibil. Sigur... s-a făcut bine referire la ANI și DNA... noțiuni despre care se vorbește în nenumărate ocazii la televizor. Oamenii știu despre asta. Dar mai bine ar da niște sume (că 60% așa... e ceva destul de abstract!). Dacă n-are școală... să se scrie în ce clasă a rămas, eventual, repetent, la ce vârstă a absolvit... poate chiar „studii superioare” la vreo facultate din aceasta fantomă, asupra căreia să poți pune lejer etichete calomnioase. Ceva concret. Nu doar faptul că e cercetat în nu știu ce dosar!

Asta nu e decât o copie a ceea ce scriu ziarele. Fără har... din punctul meu de vedere! Domnu' Bălan... de ce nu m-ați angajat pe mine? Îmi dădeați niște date și... ieșea ceva mai puternic!

P.S. Domnu' Stancu ne răspundeți și nouă la acuzațiile astea?!!!

P.P.S. Domnu' Balcan!!! v-am auzit la Tv Brăila acum câteva zile... că știți prin Primărie oamenii puși acolo aiurea, care nu-și fac treaba. Eu, cetățean al Brăilei, vă rog să dați nume!!!!!!!!!!! Nu insinuări, care merg mână-n mână cu șantajul!

P.P.P.S. Domnu' Diacomatu! Și dvs. sunteți mason? Recunosc că sunt dezamăgit! Or fi având nevoie de păpuși și ordinele astea „de frați”... Totuși, când ne spuneți cum de ați devenit suficient de bogat ca să fiți binefăcătorul Brăilei!!!! Pentru mine e important! Vă rog eu mult!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu