duminică, 17 octombrie 2010

HC Dunărea Brăila s-a calificat în turul trei al Cupei EHF

După două meciuri (16 şi 17 octombrie 2010) în care Dunărea Brăila a trecut destul de lejer de formaţia belgiană Femina Vise (în tur: 32-17, iar în retur: 39-17), echipa de la malul Dunării s-a calificat mai departe în turul trei al Cupei EHF. Ambele manşe s-au desfăşurat la Sala Polivalentă din Brăila, gurile rele din tribună spunând că acest lucru nu s-ar datora faptului că administraţia locală şi-ar fi dorit ca cetăţenii urbei să se bucure de un spectacol handbalistic de excepţi, ci mai degrabă lipsei de fonduri pentru deplasarea în Belgia. Deşi am citit acum vreo două zile în ziar că Stancu nu prea e îngrijorat în ceea ce priveşte criza economică, firmele care sunt patronate de el înregistrând profituri consistente. Dânsul s-a fâstâcit pe acolo deci cred că are legătură cu echipa... E zgârcit sau ce?
La meci pe lângă politicianul mai sus amintit au venit destul de puţini brăileni, deşi s-au dat şi "eşarfe" gratuit, iar intrarea a fost liberă:

Mă rog, eu nu prea am avut timp să-mi fac o poză ca lumea (vedeţi că am ţinut bannerul cam aiurea), dar cel puţin am văzut un meci cu multe goluri, în care echipa oraşului a făcut efectiv spectacol:

4 comentarii:

  1. As vrea sa mai merg si eu la meciuri de handbal... Mi-e dor de sportu' asta. Cand ma gandesc ca acum as fi putut sa joc cine stie pe unde, iar imi vine sa ma bat! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh, şi eu aş fi putut să fac multe! dar numai că nu am perseverat... în unele treburi. Poate ajungei la Brăila şi auzeai galeria care e şi la fotbal :)))) "Bad Boys brăila" :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai n-a prea fost vorba de perseverenta la mine. A fost frica de mama. :))) Am facut handbal ... hmm... aproape un an la un club sportiv. Pana cand am facut o aprindere la plamani si mama m-a amenintat ca ma bate daca ma mai intorc la antrenamente.... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Da... părinţii cum nu lasă ei copii să facă sport... pentru o mică prb... e corect că voia să te protejeze, dar ar fi putut să facă asta şi altfel... Nu ştiu... uneori e bine să laşi copii să facă sport! :)

    RăspundețiȘtergere