sâmbătă, 30 octombrie 2010

Nu există omul imaculat

Oricât încercăm să ne vopsim, să ne colorăm în alb... tot degeaba! Va trece o maşină printr-o băltoacă şi ne va stropi, va ploua cu lacrimi acide din cer, va fi foc în preajmă... vor fi condiţii şi condiţii. Şi nu suntem singuri... când avem impresia asta ne înşelăm. Există tot timpul o mână de ajutor la capătul braţelor noastre. Trebuie doar să le folosim, să facem ceea ce trebuie şi să ţinem apoi de mână pe cea/cel pe care dorim să-l facem fericit...
Sunt o mulţime de oameni care încearcă să se coloreze în alb, să poarte veşmântul acesta fals. De asta cred că uneori exagerez! Că e prea multă mocirlă. Normal că e... dacă nu ar fi nu am mai fi aici, ci într-o vacanţă pe altă planetă (aşa m-a informat pe mine un "gnostic"). Dacă te plângi tot timpul că nu ai unde... nu o să găseşti. Pur şi simplu fă ce ţi se oferă deocamdată şi vedem noi după. Calculează atent toate opţiunile. E normal să te nemulţumescă faptul că nu se pune preţ prea mare pe ce ai putea să faci!! pentru că ai putea să faci foarte multe, iar la un moment dat s-ar putea să ţi se rupă. Nu te speria de mulţimea de alţii care fac acelaşi lucru... Ce opţiuni ai? Asta e întrebarea. Ce doreşti să faci în viaţă? Să fii fericit!!! şi crezi că banii te pot face fericit? Depinde cum îi obţii! dacă ajungi să-ţi rupi cocoaşa (fie la propriu, fie la figurat!) pentru ei, să ajungi să fii dezgustat de tine... atunci fă ce vrei tu!!! Vor veni şi banii la un moment dat! Crede!!! Şi dă un pic din coate că aşa se ajunge la mal...

Am scris acum două zile cred un post foarte lung aici. Am exagerat! Am spus că sunt şi eu de vină, dar am exagerat... Nu sunt singur! Refuz să fiu singur! Iar dacă mă vor părăsi toţi... tot nu am să rămân singur. Mă am pe mine. Eu trebuie să fiu cel mai bun prieten al meu. Cel mai bun. Vor fi şi alţii care să mă susţină apoi! What one man can do, another can do!

Chiar dacă uneori ai impresia că eşti pierdut... nu eşti. E doar o iluzie! iar dacă ai răbdare chiar dacă nu-ţi iese acum continuă! Nu abandona! Asta probabil e ce am vrut eu să spun mai devreme...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu