duminică, 17 februarie 2019

Goagăl ia bani de la Mark Zuckerberg

Știți rețeaua aia socială celebră pe net G+? Cum? N-o știți?? În discuțiile din josul postărilor de pe un blog pe care-l citeam prin 2011 (cred!), cineva arunca ocări subțirele spre site-ul cu care Goagăl voia să se bată cu Facebook și alții ca el. Omul ăla spunea că pe G+ nu stau decât „emoneii” (chiar bă, voi ați mai auzit ceva despre chestia asta? că azi înjurăturile nu se mai îndreaptă către bretoanele în ochi, ci către bărbile stufoase... și nu-s așa mulți ani din 2011... încoace! LOL).

Ei bine, lu' tătuca Goagăl nu-i mai pasă de emonei... Și a decis că investiția în G+ nu mai e rentabilă. Nu că ar fi fost vreodată. Uneori giganții ăștia cred că rămân blocați în propria imensitate. Au așa mulți bani și atâta putere că în loc să vină cu o idee complet nouă cu care să impresioneze internauții, copiază concurența. Doar că rețeau lui Zuckenberg era deja prea puternică... Și n-o să piară decât dacă vine cineva cu altă idee de asociere online care sună și mai grozav. Ceva la alt nivel!

Prin urmare, Goagăl m-a bâzâit la cap cum că-mi închide conturile de G+ pe care nu le-am utilizat aproximativ deloc. Cică marele eveniment va avea loc în data de 2 aprilie 2019:


Nimic în neregulă până aici. E de bun simț să decizi să închizi ramura aia din întreprindere care nu produce cașcaval.

Dar ce am observat în ultima vreme? Faptul că pe conturile de e-mail am început să primesc reclame care mă îndeamnă să-mi fac cont gratuit pe Facebook (eu nu umblu aproape deloc pe Facebook... în ultima vreme deloc... deci nefiind reclamă țintită):


Deci Goagăl înghide șandramaua proprie, dar - dacă tot admite că Facebook a căștigat deja bătălia pe teritoriul ăsta (chiar de a avut parte de merele scandal Cambridge Analytica se menține acolo, ipocriții doar s-au prefăcut că își închid conturile Facebook) - măcar să nu rămână total de căruță:


Poate că Mark Zuckerberg a bătut la ușă la Goagăl... și le-a zis... Hai nu vă mai chinuiți! Închideți G+. Plătesc publicitate la voi pe site... Iar Goagăl a stat vreo 10 secunde pe gânduri, apoi s-a aprins un bec și în loc să strige „Evrika!”, a strigat „Money!”... LOL


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu