luni, 14 martie 2016

Perinița, faza pe învățătoare

Din capul locului trebuie să mărturisesc că nu citesc constant (mai bine zis aproape deloc) blogul lui Cetin aka Arhi... și nu fiindcă ar rima cu cretin.

Am făcut o excepție în dimineața asta. Omu' (oare?) însă nu are lucruri importante de comunicat. Exemplu: textul legat de învățătoarea care striga aiurea la copii.

Hm, hai să mă indignez într-un text plin de truisme. Am citit o știre pe net și e cazul să mă declar împotriva unei chestii pe care toți oamenii civilizați ar considera-o nașpa:

1. da, poți traumatiza copiii dacă te comporți inadecvat cu ei - toate desenele animate în care apar elevi conțin câte un personaj profesor care terorizează învățăceii și, judecât după reacțiile lor, aceștia nu se simt prea bine; chiar nu e nevoie să citesc un text scurt care să mă înștiințeze cine e personajul negativ în situația asta.

2. oh, da-da-da... chiar e greșit să-l înveți pe copil că viața e numai lapte și miere... fiindcă viața e complicată; dar... știm și noi asta. Chiar nu e nevoie de un text scurt ca să ne reamintim ceva ce știm deja cu toții.

Uitându-mă însă la mesajele de la subsolul textului am dat peste:

Dacă asta e o glumă, atunci ar putea să fie considerată glumă și următoarea scenă: eu angajând niște canibali ca să-l sperie până la spitalizare pe Cetin. Gen: cu măr în gură, legat de un fel de rotisor la o distanță apreciabilă de focul (cât să nu-l pârlească de tot) în jurul căruia canibalii să danseze sălbatic și să facă glume porcoase cu halit de porci (știu, m-am uitat la desenele animate greșite când eram mic). Oricum nu ne spune nimic nou despre lume și viață. Când doctorii or să-l elibereze sigur că n-o să aibă chef să depună plângere! :)

P.S. O învățătoare fără talent e inofensivă. Să faci poante virile cu ea e ca și cum te-ai lăuda că l-ai urechia pe Batman ca pe un țânc dacă ar exista printre noi. Mă aștept ca mâine Cetin să scrie că s-ar duce să urmărească o bătrână reumatică vreo săptămână ca să-i știe programul de mers la alimentară fiindcă i-a luat-o înainte la coadă la medicul de familie. Și toate astea ca să o prindă singură pe babă și să-i fută un șut în cur ca să se răzbune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu