marți, 22 martie 2016

Subtitrare - Review - S2 E1 - Brawl, Blackmail, Gloryhole

Subtitrare Review, Subtitrare Review S2 E1, Subtitrare Review S2 Ep1, Subtitrare Review S02 Ep01,  subtitrare Review - Brawl, Blackmail, Gloryhole, subtitrare Review - 02x01, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s2 e1, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s02 ep1, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s02 ep01, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s02 ep01 download.

- Forrest, era s-o mierlești de-a binelea! Nu crezi că ar trebui să o lași mai moale cu emisiunea asta?

- Din contră, am avut timp să meditez la scopul existenței mele cât timp am fost în comă. Și, cu siguranță, scopul existenței mele e să fac cele mai absurde chestii pe care mi le cer telespectatorii! Oh, da. Eu chiar trăiesc în locul lor. Oamenii în general sunt reduși mintal. Nu înțeleg că o chestie care pare nasoală... chiar este nasoală. E nevoie de unul devotat ca mine să le arate unde greșesc! LOL Ah, să nu uit! Trebuie să arat că până și cele mai banale chestii pot fi periculoase! Oh, da!
____________________________________________________________

Știi, Forrest, eu lucrez ca psiholog pentru copii și vreau să-mi suplimentez veniturile, dar nu cunosc în amănunt consecințele unui șantaj. Mă ajuți să le înțeleg mai bine?! LOL
____________________________________________________________

- Hei, mamă. Am împușcat pe cineva... Da, se întâmplă din nou! Ce să-i faci?! M-am panicat. Ah, nu! Nimic. Nu era decât un nebun de la o emisiune de telviziune... Ce? M-a pocnit de pomană... Nu! Nu puteam să-l pocnesc și eu! Doar țin pistolul la mine... Ah, nu! Pișpirel tipul pe lângă mine... Tocilar, gen! Îl făceam la gabarit și la halit clătite în viteză pe micuț!

Ce? Ah, nu... nimic! Îl las mai târziu să intre la gaură! Da! Nu te pui cu preferințele sexuale ale omului!

____________________________________________________________

- Găsesc și eu niște sex anonim pe net?

- Credeam că pentru asta s-a inventat internetul... LOL.
____________________________________________________________

- Deci, Forrest. Nu ai decoperit-o pe fata de după perete, nu?

- Nup!

- Am o presimțire că nici n-ai să dai vreodată de ea... (fiindcă nu e femeie...)
____________________________________________________________

- Eh, o chema Lynn. Studentă în anul al doilea... Chiar părea genul de persoană drăgălașă care suge orice iese din perete! LOL
____________________________________________________________

În lumea asta există două tipuri de găuri. Unele care îți oferă plăcere și celelalte care nu-ți oferă plăcere...

Descărcați subtitrarea în limba română pentru episodul 1 al seriei a doua în versiunea:

review.s02e01.hdtv.x264-mtg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu