sâmbătă, 14 martie 2015

Labă-n cerc!

V-am povestit și ieri că am început un fel de colaborare cu un fel de site de știri... mă rog, cică e o rețea socială de știri. Deci un fel de facebook, doar că n-are nici pe departe popularitatea măgăriei lui Mark Zuckerberg.

Calculul e simplu:


Numărul lor 1, penița lor de aur, e cineva care în vreo trei luni de activitate n-a putut aduna mai multe click-ul pe postările sale decât poate să adune CTP pentru un singur text:


Hai mă, acu' te apuci să faci comparații din astea!? Dă-o-n pizda mă-sii de treabă! Păi, nu apreciezi deloc perseverența? Perseverența bătutului pasului pe loc... NU! Ori ai trafic adevărat, ori îți inviți trei prieteni de pe facebook să te citească și câțiva prieteni de pe site... și aplici conceptul de labă în cerc pe care vi l-a explicat foarte bine Radu Alexandru în calitate de centaur. Ne mințim că suntem relevanți fiindcă primim like de la câțiva prieteni de pe facebook. Și cărora le dăm like... ca să păstrăm echilibrul. Ei se simt bine, noi ne simțim validați. Plm, ce iluzie... mai bine mă apuc de metamfetamină albastră! :)


Auzi, cică ce părere ai: vrei să câștigi 10% din munca a 100 de oameni sau 100% din munca ta? Din punctul meu de vedere, ar fi foarte bine dacă aș avea 100 de sclavi de pe urma cărora să profit, Dar, întreținerea sclavilor necesită muncă! Deci tot ce câștig e din munca proprie! :) 100%. Nu iese fum fără foc, cum nu ies bani fără muncă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu