sâmbătă, 23 noiembrie 2019

Nu cred că Viorica Dăncilă e proastă

Mai e o zi (poate plus încă un scurt răstimp implicând acomodarea cu ideea și pregătirea trădărilor finale) și Viorica Dăncilă o să fie istorie (dacă mă înșel... contează?). O să dispară în subsolul politicii, de acolo de unde a venit. Căci ea nu este intrigantă cum e combinagiul păcălit Victor Ponta.

Am citit odată ceva ce i se atribuia lui Napoleon: „Gloria e trecătoare, obscuritatea enernă”. Doamna, de acum fostă premier, s-a bucurat de oarecare glorie în rândul românilor. Ba, s-a ținut de mână și s-a pupat cu nenea ăla cu sciatică Juncker... Cu ce preț? Contează? Obscuritatea e eternă, nu?

Presa de la noi i-a cules fiecare greșeală de vorbire din cadrul discursurilor. Iar dânsa nu rata nicio ocazie să dea presei ceva cu care era deja obișnuită. O chestie facilă pentru orice om care înțelege limba română la un nivel cât de cât decent! Dar jurnaliștii aveau ce să mestece, oamenii aveau de cine râde, subiectele importante treceau mai repede... toată lumea era fericită! Mai puțin dna Dăncilă, care era „proasta României” în fiecare seară la TV. Și de ce? Că nu recita corect în limba română un discurs scris de altcineva. Înseamnă asta că e proastă? NICIDECUM! Nu și-a reamintit care-i aria cercului la o conferință de presă. Gata, e proasta clasei. Soto!

Dar știm deja că presa de la noi - după sistemul pus în aplicare de Fox News - se situează de o parte a unei baricade și caută clișee despre partea adversă (pe care le repetă continuu). Căci atât poate să guste orice tip de public. Omul care muncește n-are vreme de subtilitate... Bârfa ne ține uniți cu ăia de pe lângă noi. Ai auzit, bă, cum vorbește aia? Zici că n-a depășit clasa a patra! Or, dna Dăncilă a fost chiar profesoară! Că a fost o profesoară foarte slabă, sunt convins! Dar asta n-o face o proastă! Și sunt convins că știe să rezolve probleme de clasa a patra la matematică. Nu, n-o cunosc personal, nu mi-a dat meditații la mate - că n-am luat niciodată meditații la mate - și nici nu încerc să fiu scursură umană precum acel coleg al dnei Dăncilă, care susținea că femea asta arată fenomenal (de la înotul din tinerețe). O fi având el vreun fetiș aparte cu femei pitice și plinuțe! Dar nici nu vreau să mă comport ca un neputincios intelectual, care trebuie să comenteze prestațiile publice ale unor demnitari inferiori din punct de vedere intelectual.

Căci asta e jurnalismul azi. O industrie pe prea mulți bani, în care se analizează discursurile politicienilor. Fum și oglinzi. Bârfă. Exagerare până în pânzele albe. A comis unul o bâlbă? Perfect! Avem pe cine să numim prost câteva luni bune! Nimic de substanță. Nimic care să conteze cu adevărat...

Pare că vreau să o scuz pe dna Dăncilă pentru faptul că ne va părăsi... Nicidecum! Într-un fel femeia merita tot ce i s-a întâmplat! Pentru că a acceptat într-o primă fază să fie sluga prin care Liviu Dragnea voia să conducă la Palatul Victoria. Și, în al doilea rând, întrucât nu s-a cărat odată ce păpușarul a fost condamnat la închisoare. Bineînțeles că asta ar fi însemnat clar că nu era decât un argat, care, rămânând fără stăpân, a eliberat locul. Dar nu! Ca o blenoragie umană ce este s-a statornicit locului și a ajuns iată să fie teoretic în cărți pentru Cotroceni. Deși se vede clar - ca și în cazul lui Iohannis - că rolul de președinte e prea mult pentru un om atât de mărunt! Atât a putut genera clasa asta politică - într-o țară de unde am face bine să ne cărăm: doi mediocri ridicoli, fără carismă, fără avergură, fără idei, fără nimic! Mai mult decât atât, dna Dăncilă a spus cu propriile cuvinte împleticite că în epoca Dragnea n-a putut să se desfășoare la adevărata ei valoare politică. Deci a fost un simplu servitor al intereselor mustăciosului. După asta însă nu s-a cărat în văgăuna ei obscură, unde agoniseala e mai simplă, dar influența mai puțin evidentă. A rămas să fie supusa cui? Nu știm, știm doar că și-a păstrat alura de inadecvată...

Și, fiindcă nu s-a retras când a fost cazul, și-a meritat - ca orice ins de nimic - admonestarea primită din partea presei! Dar... eu nu aș fi insistat pe faptul că e proastă! Că nu e proastă... orice s-ar zice. Nici mare agramată nu e... Era doar incapabilă să vorbească public! Și nu reușea să utilizeze discursuri create din cuvinte care nu sunt ale ei! E greu să rostești public chestii în care n-ai pus nimic din ceea ce ești tu. E ca o corvoadă! Pe care însă, în nimicnicia ei, femeia asta a acceptat-o! Iar eu pe acest punct nevralgic al personalității ei aș fi insistat! Zilnic! Să se știe ce suflet de târâtură are!

Un comentariu:

  1. Incredibilul tocmai s-a întâmplat în viața mea, soțul meu care m-a lăsat pe mine și copilul meu de 2 ani pentru o altă femeie, s-a întors la mine. Lucrurile au fost grele pentru că nu am treabă și rog hrănirea, așa că mama mi-a venit în salvare pentru a mă duce acasă și copilul meu de 2 ani, deși problemele nu au fost rezolvate, dar a fost un pic mai bine pentru mine să caut un loc de muncă în timp ce mama mă ajută cu copilul acasă, ea nu lucra fratele meu era cel care avea grijă de ea, lucrurile nu funcționau cu adevărat pentru mine, pentru că nu am treabă. În timp ce încă îmi căutam un loc de muncă, am intrat în contact cu o femeie care mi-a povestit cum s-a eliberat de o problemă similară prin ajutorul DR ISIKOLO. Mi-a dat informațiile și l-am contactat și, după întâlnirea mea cu DR ISIKOLO, mi-a oferit informații relevante despre cum mă va ajuta pe care l-am respectat și spre surprinderea mea, soțul meu s-a întors înapoi la mine după 2 zile și a primit. m-am uimit atât de tare. când s-a întors, l-am iertat pentru că îl vreau înapoi, a venit acasă și ne-am stabilit și lucrurile s-au întors așa cum erau sau chiar mai bine. Iată contactul său dacă doriți să încercați: isikolosolutionhome@gmail.com Puteți să-l Whatsapp la +2348133261196. Mulțumesc DR ISIKOLO.

    RăspundețiȘtergere