luni, 24 iunie 2013

Specie de cretinaut (3)

Credeam că doar la noi există comentatori pe internet mai deştepţi decât ei înşişi (exprimarea nu-mi aparţine, ci am manglit-o de pe blogul diacriticii!), dar se pare că nu e chiar aşa. De astă dată am dat peste un cretinaut religios.

Şi voi traduce - pentru cei care nu ştiu engleză - ultima parte a mesajului marcat în chenar roşu: "Ce anume ar putea dovedi că sataniştii sunt pedofili? Spune cumva biblia că sataniştii sunt pedofili? Spune pe naiba (sau spune o pulă - mai aproape de ceea ce scrie acolo!). De fapt nu găseşti nicio interdicţie a pedofiliei în biblie, deci  din punct de vedere tehnic poţi fi un bun creştit şi unul care fute copii în acelaşi timp."

Dacă pot fi de acord cu prima întrebare retorică (adică Alexandru Macedonski a scris un "Imn la Satan" (să-i spunem satanism deştept, intelectual))... totuşi când citest restul delirului mă binedispun: adicătelea, dacă nu există nicio slovă împotriva a ceva atunci am putea declara că acel ceva e chiar încurajat mergând un pas în faţa filosofiei insului!

P.S. o chestie la fel de confuză am găsit şi în filmul Ha-Sodot, unde două fete evreice, atrase din punct de vedere sexual una de cealaltă, ajung la o concluzie interesantă: una din ele - care era foarte interesată de studiul Talmudului (în unele părţi scrie că Bibliei) - susţine că nu există nicio interdicţie cu privire la ceea ce fac ele, nepermis fiind doar sodomia pentru că împrăştie "sămânţa" de pomană... Uite o explicaţie (fantezistă!) a urii crâncene a oamenilor faţă de ăia care "se ard la căcău" (cum mă miram acum vreo două postări) şi a acceptării (sau măcar a trecerii sub tăcere a) "lesbianismului", ca să mă exprim aşa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu