joi, 14 aprilie 2011

Iertare

Nu. Nu e vorba de sărbători... am asta în cap de ieri. Şi nu se referă la faptul că acum trebuie să fim mai buni. Ci e pur şi simplu că simt că trebuie să o fac. Nu voi da nume... nu voi da explicaţii prea multe. Se ştiu ei... Voi fi scurt!

Îmi cer scuze părinţilor pentru că nu am reuşit să ajung nici până azi ceea ce şi-au dorit ei.

Îmi pare rău faţă de cei care au crezut în mine în multe momente, iar eu nu am reuşit pur şi simplu să nu fiu la înălţime. Chiar îmi pare rău!

Şi... în ultimul rând îmi cer scuze faţă de cei care au o problemă cu existenţa mea... şi cu opiniile mele. Se mai întâmplă să nu le exprim cum trebuie.

Bine, pa! sau cum spunea cineva "La revedere Terra" (şi Terra asta nu e o femeie bună! (la suflet nu vă gândiţi la prostii)!).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu