duminică, 16 februarie 2014

Proiect moca (5)!

Ştiu că sunteţi proşti şi leneşi sau Ponta, Mang ori Kovesi. Aşa că na d-acia!

P.S. Mulţumim din nou pentru găzduirea de fişiere pe contul dânsei lui Katy.

P.P.S. Contribuţia la acest proiect a fost totală. De la căutatul surselor, tradus din engleză în română, parafrazări şi aşezare în pagină... totul a fost făcut de mine. Şi a fost complicat şi stresant. Dar şi interesant pentru că aşa afli lucruri noi. Dacă e să mă întrebaţi pe mine structura proiectului ar trebui să fie alta, iar unele informaţii ar trebui să lipsească cu desăvârşire. Dar profii au fixurile lor, iar eu nu pot să mă lupt cu sistemul! E plagiat pentru că ultimul capitol mi se pare că ar fi fost bine să lipsească... aşa că am copiat şi eu direct de pe un site... capitolul întreg! Dar nu numai de asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu