joi, 4 februarie 2021

Timpul înseamnă bani!

De ceva vreme - câteva luni - de când m-am supărat pe nesimțirea Youtube de a mă bombarda la fiecare 30 de secunde cu reclame, întrerupându-mi filmul așa aleator, mi-am zis să dau jos materialul video - în format .mkv/.mp4 sau chiar .mp3 și să-l vizionez/ascult fără bătaie de cap.

Doar că m-am pomenit în fața unei probleme de filosofie (site-ul de descărcărcat filme de pe Youtube mă asaltează cu altfel de materiale repetitive):

Acum două săptămâni (în decembrie) Gabriel Chirea din Iași mă anunța mândru că a pus la bătai 250 de euroi (ați observat că a dispărut din vocabular pluralul argotic euroi?) și a scos din afacerea cu Bitcoins 5802 euroi. Omul nu s-a zgârcit să rotunjească în minus la 5800. Numai săracii apelează la asemenea artificii meschine. Capitalistul adevărat te lucrează contabilicește!


După care, tot în urmă cu două săptămâni (de data asta în februarie), același Gabriel Chirea din Iași mă anunță la fel de mândru că a pus la bătaie tot 250 de euroi și a scos din afacerea cu Bitcoins tot 5802 euroi.

Or, dilema mea e: Cum trece vremea pentru numitul Gabriel Chirea???? A descoperit cumva  Gabriel Chirea călătoritul prin timp? Dacă da... de ce e totuși sărac? Și de când se încurcă Țiriac cu săracii aspiranți la statutul de magnat????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu