sâmbătă, 20 iulie 2019

Subtitrări - Patriot Act - seria a III-a (complet pentru versiunile 1080p)

Se vede că s-au dus vremurile în care veveritza_bc era cel mai cunoscut furnizor de subtitrări de pe internet... Eu n-am prins decât sfârșitul erei... Ce vreți? Inegalitatea Internetului a fost de vină! LOL
Fiindcă a trecut deja un car de luni de când seria a III-a a show-ului Patriot Act a avut ultimul episod - știți că pe net timpul zboară mai repede decât anticipați voi - iar site-urile clasice care au subtitrări nu s-au întrebuințat în această privință, m-am gândit să fac eu un pustiu de bine și să urc online o arhivă pentru versiunile următoare (nu știu de ce insist să mă uit la variantele 1080p pentru episoadele unui show la care e mai important să-ți destupi urechile; grafica are rolul ei, dar esențianul e transmis pe cale orală):

Patriot.Act.with.Hasan.Minhaj.S03E01.Brazil.Corruption.and.the.Rainforest.1080p.NF.WEB-DL.DDP2.0.H264-SiGMA

Patriot.Act.with.Hasan.Minhaj.S03E02.The.NRAs.Global.Impact.1080p.NF.WEB-DL.DDP2.0.x264-SiGMA

Patriot.Act.with.Hasan.Minhaj.S03E03.Cricket.Corruption.1080p.NF.WEB-DL.DDP2.0.x264-SiGMA

Patriot.Act.with.Hasan.Minhaj.S03E04.Indian.Elections.Update.and.the.1MDB.Scandal.1080p.NF.WEB-DL.DDP2.0.x264-SiGMA

Patriot.Act.with.Hasan.Minhaj.S03E05.Protests.in.Sudan.1080p.NF.WEB-DL.DDP2.0.x264-SiGMA

Patriot.Act.with.Hasan.Minhaj.S03E06.Internet.Inquality.1080p.NF.WEB-DL.DDP2.0.x264-SiGMA

Descărcați cele șase subtitrări de aici!

P.S. Subtitrările nu-mi aparțin. Eu le-am extras din fișierele .mkv, deci sunt create chiar de către Netflix pentru publicul din România!

P.P.S. La următoarea întrunire privind drepturile omului o să se consemneze că nimeni nu are voie să încalce dreptul oamenilor la internet de mare viteză! LOL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu