duminică, 3 martie 2019

Cum să pui emoji în chat-ul din jocurile Roblox

Știm cu toții că un chat fără emoji e ca haleala fără sare. Anost. LOL N-am găsit altă comparație. LOL A fost realizat chiar și un film despre emoji (pe vremea mea, emoticoane), The Emoji Movie... așa de populare sunt creaturile astea.

O să intru direct în subiect:

1. Intri pe site-ul emojipedia:


2. Alegi de acolo ce emoji vrei să utilizezi (în cazul meu e vorba de un emoji care râde cu lacrimi, nenorocitul):


3. După ce ai ales emoji-ul pe care vrei să-l utilizezi în chat-ul dintr-un joc Roblox, dai click pe opțiunea Copy (exact ca în imaginea de mai sus).

4. Intri apoi chiar pe Roblox și încerci să joci ceva ce-ți place (în cazul meu, Lumber Tycoon 2 - nu e cel mai interesant joc, dar, nefiind popular sau bine realizat, nu are nici trișori, iar serverele sunt destul de răsfirate și poți să comunici ușor), iar atunci când găsești pe cineva căruia vrei să-i transmiți ceva o poți face utilizând și emoji-ul pe care l-ai copiat de pe emojipedia (click pe chat și când vrei să pui un emoji apeși CTRL+V):


5. Dacă vrei să inserezi mai multe tipuri de emoji - cum am făcut eu mai sus - mergi din nou pe emojipedia, alegi alt emoji, dai din nou click pe opțiunea Copy și te întorci pe jocul Roblox ales și folosești pe chat din nou CTRL+V. Sigur, e o variantă anevoioasă... fiindcă trebuie să faci mereu drumul emojipedia - fereastra jocului Roblox, dar te poți lăuda că utilizezi emoji, pe când ceilalți doar cuvinte.

Spor la trolling! 👺👺👺👺

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu