miercuri, 24 august 2016

Șapte întrebări legate de Stranger Things

Parcă trăim în lumea din Stranger Things. Totul arată aproape ca în lumea obișnuită, dar e acoperit de o mâzgă scârboasă în care locuiește un monstru fără chip. Autoritățile încearcă să ascundă adevăruri neplăcute. Azi susțin anumite idei, mâine se întorc aproape la 180 de grade. Se falsifică dovezi. Se încearcă mușamalizarea unor probleme. Am fost transferați fără să știm în lumea cu susul în jos? O să încep să vorbesc și eu cu beculețele de la instalația de Crăciun - apropo, știți de Crăciunul în august?! Crăciun fericit! Pare rezonabil! LOL

Chiar dacă-s nedumerit de fluxul mediatic de pe internet, am niște nelămuriri legate de serialul SF pe care tocmai l-am urmărit:  

1. Cum slbz de porțile către alte dimensiuni sunt așa de scârboase?! De ce nu se poate întâmpla pur și simplu ca în cazul Profesorului Paradox - care are o hartă în cap?...

2. Cum de creaturile din alte dimensiuni sunt așa de lipsite de rațiune?! Adică, doar niște animale ciudate, care pot călători, însă, pe alte tărâmuri? Am înțeles că poarta a deschis-o altcineva, dar totuși... animalul ăsta fioros și irațional a fost capabil să ia legătura cu mintea care l-a adus printre pământeni!!

3. Avem o puștoaică la liceu pe care o poreclim Miss Perfecțiune. Și tipa asta când vede o scorbură cu mâzgă scârboasă își vâră nasul acolo de dragul prietenei grase pe care a abandonat-o ca să își înceapă viața sexuală cu iubitul ei?! Ce e în neregulă cu ea?!!!! Dârlăul cu care venise în pădure dispăruse subit și ea și-a zis că e o idee bună să-și bage cele 40+ de kile în scorbura care provoacă senzația de greață?!!!!

4. Bă, cum se face că pe insul ăla în costum de protecție îl linșează așa rapid monstrul, iar pe copilul de 12 ani nu reușește să-l prindă nici după o săptămână?!

5. Cum D-zeu reușește să-și contacteze mama copilul dispărut?!!!! Finalul ar da o indicație, dar tot nu pare suficient!

6. De ce nu l-au eliminat pe șeful de poliție? Omul știa mai multe decât bucătarul ăla nevinovat cu barbă (care mi-a devenit simpatic încă din prima clipă în care l-am văzut - un alt personaj care mi-a plăcut a fost puștiul știrb... bă, da' înțelept băiatu': Auzi, profu'? Nu erai tu ăla care ne îndemna să fim mereu curioși?! Acum de ce ții porțile curiozității încuiate?!!! LOL)! Așa cum spunea femeia agent... a avut o zi grea, a luat prea multe pastile... se întâmplă! LOL Petrecuse prea multă vreme în preajma lu' Joyce, nu?

7. Cum de au știut Hop și Joyce să se întoarcă în lumea reală?!!!

P.S. Puștoaica având puteri telekinetice e cu adevărat pretty cool! Dacă aș fi de 12 ani și eu m-aș fi îndrăgostit de ea! LOL Doar am fost un admirator al serialului de desene animate Invadarea Americii... Doamne, cât am mai așteptat ca ProTV să difuzeze continuarea, care am aflat de pe net... nici nu exista :( !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu