luni, 13 aprilie 2015

Subtitrare - Review - S1 E1 - Stealing; Addiction; Prom

Subtitrare Review, Subtitrare Review S1 E1, Subtitrare Review S1 Ep1, Subtitrare Review S01 Ep01, subtitrare Review - Stealing; Addiction; Prom, subtitrare Review - 01x01, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s1 e1, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s01 ep1, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s01 ep01, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s01 ep01 download.

Când mă voi întoarce de la reabilitare am să vă spun probabil că de fapt cocaina este îngrozitoare. Dar să nu mă credeți pe cuvânt! Cocaina este nemaipomenită! Insul din studio nu este decât un mincinos! MINCINOS!

- Și cum de ai presupus că eu am făcut asta?! Ți-ai pus măcar întrebarea ca nu cumva Cum-l-o-chema să o fi făcut-o?!

- Cine-i Cum-l-o-chema?

- Știi tu, la etaj. Copilul. În regulă, dulceață! Știi cum îl cheamă?!

- Eric?

- Foarte bine. Ai câștigat de data asta! Eu sunt foarte bine, încerc să îngurgitez niște iaurt. LOL!

De unde știi tu manevre de resuscitare? Copilul ăsta e gabor!

Poate că voi o să aveți norocul să mergeți la bal cu o persoană care nu este proscrisă social și nu suferă de tulburări de comportament nediagnosticate încă și o să profitați de noaptea vieții voastre. Dar, până la urmă, puțini oameni au această șansă! Oricum nici nu prea merită riscul!

Am încercat până acum cocaina, țigaretele și alcoolul. Nu am devenit dependent de niciuna dintre acestea. Dar există ceva ce nu am încercat încă: Cocaina!

Unii oameni pur și simplu nu pot deveni dependenți. Creierul lor e prea încăpățânat!

Dar ce sunt eu aici? Vreun supererou? Domnul Invulnerabil sau ceva?

Subtitrare pentru versiunea:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu