luni, 4 iulie 2011

titlul 1

Boooooon! Astăzi s-au întâmplat foarte multe... Am aflat că e ziua cuiva anume... şi i-am urat indirect la mulţi ani! I-am dat şi nota 10... nu ca ăştia la bac, care au aruncat cu 2 şi 3 în stânga şi-n dreapta. Am văzut că Daniel Funeriu, prost aşa cum îl credeţi, a zis un adevăr: Băăăăăăăă! puneţi dracu' mâna pe carte! Asta e realitatea... asta este... deşi el nu are dreptul să fie doar un agent constatator, ci ar fi trebuit ca prin reforma sa să se schimbe ceva - în bine! Că de fapt lucrurile stau extrem de prost, ştim... că se copiază în draci, că profii nu mai au chef, că nu sunt plătiţi şi nici pregătiţi... că elevii sunt cu nasul pe sus, că părinţii încurajează asta trimiţându-i la meditaţii... dând de pomană bani ca ăla mic să se ducă acolo să nimic... proful fie că ăla învaţă, fie că nu... el ia oricum banii! Copilul se duce la şcoală ca să înveţe! Vina e a celor care nu învaţă! Adică a elevilor. Eu... personal... nu am rupt rândurile... că dacă le rupeam eram plecat acum din ţara asta, dar vă garantez că aş fi luat şi acum cel puţin 8 la bacalaureat. M-am uitat pe subiecte şi dacă alea sunt grele... atunci nu ştiu ce anume se va alege de oamenii viitorului.
De astăzi... puteţi să-mi spuneţi domnu' inspector... de protecţia muncii! Că am avut examen şi l-am trecut cu 10! Uh... ete, na! Nici nu m-am stresat, am dormit neîntors noaptea trecută după ce am băgat în mine nişte seriale toată ziua de duminică! M-am trezit dimineaţă cu gândul pe care-l avusesem joi... învăţ! Fără computer, fără nimic... doar învăţ. Dar am zis... haide mă, măcar să-mi verific şi eu e-mailul să văd ce joburi mai sunt disponibile. Apoi, ia să văd eu ce a mai făcut Suro... şi am mai lăsat un episod... Se făcuse cam 11 fără ceva. Zic: la naiba... l-am pierdut pe Badea! închid computerul, băg în mine nişte unt cu ceai... şi caut foile. Catastrofă! De la ploaia de joi... mi se făcuseră varză scrisul... pe foi. Semn! Aşa că m-am pus în pat, cu privirea în tavan şi am început să mă gândesc la o scriere pe care o am în cap de ceva zile... zic să o termin, dar nu am chef... aşa că m-am gândit la ce să scriu. O să fie chiar bună! Şi apoi... am "învăţat": la 1 e a, la 2 tot a, la 3 e c, la 4 a şi c, la 5 e a, b, c, d... şi vi le pot spune şi acum! Că după cursul care cică a durat 40 de ore (din care scădeţi voi cam pentru fiecare zi câte jumătate din timp şi două vineri care nu s-au făcut... adică maximum 12 ore!... că doar învăţăm "ca adulţii") am făcut o "recapitulare" unde ni s-a spus care sunt subiectele. De către lectorul pe care eu l-am apreciat cel mai tare. Asta pentru că mi-a explicat clar ce şi cu ce se mănâncă un curs de inpector SSM! Şi în ce constă activitatea asta. Eu nu ştiu de ce se chinuie oamenii ăştia să ne forţeze practic să ne facem un business, că dacă eu aveam bani... nu m-aş pune în viaţa mea să-i fac instructajul cuiva în ceea ce priveşte protecţia muncii. Aş angaja pe cineva care să se ocupe special de asta. Indiferent ce aş face! Deci cursul mi s-a părut inutil! La fel... am socializat şi am întâlnit aici oamenii foarte interesanţi! Foarte educaţi! Mult mai inteligenţi decât mulţi dintre cei pe care i-am văzut la cursul de manager de proiect! Şi aici chiar am învăţat ceva! Serios!
E bune bre şi "bloagele" astea... că am aflat şi eu că luna iulie e încărcată de snooker! Toată... de pe 7 până pe 26... deci toată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu