joi, 14 iulie 2011

Bueiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

Platon, din lumea ideilor lui de acolo, îşi dă palme! E cu moralul la pământ, se va ascunde în munţi şi va juca şah până la Judecata de Apoi. De ce? Pe mine mă întrebaţi? Întrebaţi-l pe el... Eu de unde era să ştiu aşa ceva?
Bueeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiii!!!!!!!!! Păi, pă d-astea-mi eşti. Cum ai zis? (tu taci dracu' şi noteaz-o p-asta!): "Nici Allah nu mă va scoate din maşină"? Bueeeeeeeeeeeeeeiii! Ce-ai zis, bueeeeeeeeiii? Cum îndrăzneşti să sfidezi oraganu'? Şi mai presus de toate... pe organul lui Allah!!!!!!!!!!! Bueeeeeeeeeeeiii... ia treci tu trei nopţi să vezi cum e să dormi la ţambal şi să-ţi administrăm o sfântă de bătaie... ruptă din rai! Bueeeeeeeeeeeiiii! Păi, pe d-aste-mi eşti neicuşorule?
"Did you call me Lotte?"
"Truth is for suckers, Johnny Boy!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu