joi, 27 august 2009

Tot despre OZN...

Nu, n-o să vorbesc despre concertul marca Madonna, deși am văzut că se tot discuta pe la TV despre faptul că nu avem domle loc pentru concert și că n-a ieșit cum trebuie toată tevatura asta de concert... Am fost chiar surprins să-l aud seara trecută pe Mircea Badea că spune și el câteva lucruri despre așa ceva - mă rog, ceva mai deștept decât statistici inutile pe care nu le ține minte nimeni (dânsul a spus că Madonna se comportă ca o profesionistă), dar tot a vorbit despre eveniment! Am fost surprins eu și de faptul că același personaj a declarat, la momentul respectiv, că a fost pătruns de faptul că Michel Jackson a murit... Pe mine unul nu m-a interesat deloc și sunt fericit că s-a terminat cu toată agitația legată de subiectul acesta. Și după cum trebuie să vă dați seama nu vreau să vorbesc nici despre faptul că de fapt Michel Jackson e în viață cum ne amenința Dan Diaconscu noaptea trecută și, presupun, că noapte de noapte face la fel, că altfel nu știu cum să ai răbdare să urmărești emisiunea aia...
Dar în fine... după cum vedeți sunt bine, nu m-a căutat niciun individ cu ten măzliniu și costum negru să-mi închidă gura, dar mi s-au întâmpla niște lucruri destul de legate cu domeniul, așa că eu continuu/continui să fac „vâlvă” pe tema asta poate mă aleg cu așa zișii Bărbați în Negru.
La o zi după ce am postat ce vedeți mai jos, am mers la Biblioteca Județeană din orașul meu să împrumut și eu câte ceva... dacă tot nu am ce face în vacanță, măcar să citesc... Și nu știu ce m-o fi apucat să mai împrumut și ceva despre OZN... Am luat la întâmplare: „Înconjurați de OZN-uri” - Jenny Randles. Acasă când am răsfoit-o am văzut că are poze... coincidență sau nu una din aceste poze mi s-a părut cunoscută:

Hm! și eu care spuneam că această mică imagine trebuie să fie coperta viitorului film M.I.B. reload... M-am înșelat, de fapt e o imagine care a circulat prin lume ca o mare escrocherie... deși și filmul cu numele promovat de mine nu poate fi ceva departe de așa ceva... numai că acolo ficțiunea e acceptată de toată lumea, pe când aici există suficienți creduli...
Creduli cum am văzut pe un comentariu la articolul ăsta. Am auzit de așa ceva tot de la Mircea Badea chiar acum două zile, dar am fost prea obosit să postez despre chestine. Am fost imediat de acord cu Mircea Badea că e ridicol să vezi prins un „extraterestru” în capcană de șoarece. În capcană de șoarece se prind nătângii... și mai e ceva: oamenii de știință presupun că ființe de acest tip ar avea o inteligență mare, atât de mare încât a căzut în capcana de șoareci. Ce mi se pare demn de remarcat, însă, la acest articol e faptul că denotă un comportament tipic uman: ce nu înțelege distruge!! Așa a făcut mereu. Întâi l-au ucis pentru că s-au temut de ce o fi fost acest tip de creatură și apoi l-au dat la laborator... și au făcut și eforturi pentru asta... chiar nu puteau să-i dea drumul și s-o gonească prin pădure sau să sune la un ziar, să vină un biolog... poate că nu ar fi fost mai fericită ființa, dar măcar rămânea în viață. Apoi se spune că nu i-au descoperit încă ADN-ul... Hm! nu avem capacitatea să înțelegem alte tipuri de viață formate în alte părți? Sau ni se ascunde ceva? Sau e iarăși o farsă?! Că tot m-am lămurit ce e cu poza respectivă...
Oricum am citit tot acum câteva zile un articol al lui Asimov - celebrul scriitor de science-fiction - în care acesta nu prea dă credit dovezilor despre acest fenoment considerând că unele pot fi identificate cu fenomene ce sunt cunoscute de oameni... Și spunea că nu are încredere în fabulațiile despre răpiri pe autostrăzi pustii și zone deșertice izolate, considerând istorioarele acestea destul de analfabete. Personal nu aș fi așa dur, dar nici nu m-aș lăsa imediat entuziazmat de orice vorbă, mărturisire sau eu mai știu ce legată de acest domeniu... Deci să fiu moderat asta mi se pare că ar fi calea...
Oricum ce mi se pare interesant legat de cazul puiului de „extraterestru” este faptul că mă gândesc că, de vreme ce a căzut într-o capcană umană, să nu cumva să fie vreun experiment al oamenilor... Că tot prin zonă mi se pare că s-a mai dus vorba despre așa ceva... Eu nu știu, ci doar speculez...
Tot în emisiunea lui Mircea Badea în care acesta a expus subiectul cu puiul rămas în capcană, realizatorul a declarat că e încântat de noul video clip al celor de la B.U.G. Mafia - „Cu tălpile arse”. Mărturisesc că și eu sunt încântat de această revenire a băieților, care în ultima vreme au avut niște piese pe TV care păreau de nivelul manelelor... Mi-a plăcut la nebuie: „Am trecut prin foc încă o dată/Ca să ajung acum să merg pe apă!”:

Un comentariu:

  1. Nu pot să mulțumesc suficient serviciului de finanțare lemeridian și să-i anunț pe cât de recunoscător sunt pentru toată asistența oferită de dvs. și de personalul echipei dvs. și aștept cu nerăbdare să le recomand prietenilor și familiei în cazul în care au nevoie de consultanță sau asistență financiară. Împrumut de afaceri .Via Contact:. lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com. WhatsApp ... + 19893943740. Mențineți treaba excelentă.
    Mulțumesc, Busarakham.

    RăspundețiȘtergere