duminică, 13 noiembrie 2011

Am o dilemă!

Cum e la modă pe internet trebi d'astea cu leapşa... am să vă dau şi eu o leapşă! Să-mi spuneţi ce dileme aveţi şi să le şi explicaţi. Eram ieri pe un site serios de ştiri... şi am găsit o ştire cum că o elevă ar fi fost violată de proful de sport în tabăra nu ştiu care. Asta era la început... că după câteva rânduri cică... lu' aia nu i-a plăcut că profu' a vrut şi ceva mai kinky: sex anal. Şi s-a supărat sensibila şi l-a reclamat la organ pentru viol. Toate bune şi frumoase până aici... nu ştirea m-a adus în situaţia de a-mi pune întrebări.

M-am uitat la comentarii şi cineva a crezut de cuviintă să spună următoarele: "Dom'ne nu se poate ca un profesor să se dea la o elevă. Trebuie să există o deontologie a profesiei. Chiar dacă ea... consimte, el trebuie să fie cel care are maturitatea necesară şi să refuze. Cum doctorul nu ar trebui să se dea la pacienţii bolnavi psihic..." Mă rog, nu astea erau vorbele, dar conţinutul acesta era. Şi de aici vine dilema mea:

Dacă eşti prof... şi vine una la tine şi-ţi face avansuri... ai două variante deci:

1. o refuzi că tu eşti profesor dom'ne şi nu merge... dacă e una urâtă cu draci... lumea te va înţelege. Să presupunem! Dar dacă e una ca în piesa "Scuză-mă" a lu' Guess Who, o să creadă despre tine că eşti un pămpălău impotent, dacă nu şi mai rău! Şi se pot acumula şi frustrări pe tema asta: cum bă... am lăsat-o pe aia?!!

2. sau nu o laşi şi o inviţi la meditaţii, ore suplimentare... pentru că este eleva ta preferată şi trebuie ajutată să evolueze din punct de vedere spiritual, să-şi îmbogăţească frumos şi distractiv cunoştinţele despre viaţă... etc. Şi dacă n-o faci cum trebuie... adică n-o ajuţi să evolueze etc. te va reclama la poliţie! Şi mergi la răcoare unde... se întâmplă multe lucruri nasoale celor care... au corupt minori şi au violat!

Ah, şi în acest ultim caz mai zice şi lumea... păi, ce faci frate? Te dai la eleve? Doar eşti prof... ce naiba... nu se poate dom'ne! Chiar dacă ea vrea... cică tre' să te abţii....

Cum o dai... tot naşpa este! Deci... chiar suntem într-o dilemă! Pentru că ambele variante sunt prăpăstioase! Asta înseamnă o dilemă! Deci... voi ce dileme aveţi?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu