joi, 1 august 2013

Cum să-ţi creezi propria copertă în Microsoft Office 2007 - Word

Orice proiect are în capul său o copertă şi în coadă... bibliografia. Cum procedăm ca să introducem coperta?

Foarte simplu. Mai întâi ne creăm una! Deschide programul Word din pachetul Microsoft Office 2007! Alege eticheta "Insert"... de sus de pe ribbon!

Click pe opţiunea "Cover Page" din stânga-sus! Alege una dintre variantele pe care le pune la dispoziţie programul! Eu o prefer pe cea de-a doua pentru că e cel mai simplu de modificat (utilizez combinaţia de taste CTRL+A, apoi click dreapta şi cu opţiunea Cut am şters tot ce era pe acea pagină).

Acum că aveţi o pagină albă puteţi să vă folosiţi de toată imaginaţia de care sunteţi capabili pentru a realiza cea mai adecvată planului vostru copertă!

Sfatul meu, când vine vorba de propria copertă, este să folosiţi opţiunea WordArt - pe care o veţi găsi dacă alegeţi tot eticheta "Insert" (e undeva în dreapta!). Măcar titlul lucrării voastre să fie realizat cu acest procedeu! Folosiţi combinaţia de taste CTRL+A.

Acum că aţi terminat munca, daţi din nou click pe opţiunea "Cover Page" şi jos veţi găsi jos de tot varianta de opţiune "Save Selection to Cover Page Gallery"! Click aici... şi alegeţi apoi setările care vă convin în noua fereastră care va apărea. De acum înainte vă puteţi folosi de noua copertă oriunde veţi dori.

O puteţi introduce în orice lucrare... alegând "Insert" => "Cover Page"!

Numai bine! :)

2 comentarii:

  1. salut
    eu am facut initial coperta si vreau sa o atasez unei lucrari in word ,dar nu ma lasa sa atasez eu din galeria mea de lucrari
    se poate face ceva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. copy-paste... adică adaugi o pagină de copertă standard, ștergi conținutul din ea și adaugi propriul conținut.

      Ștergere