sâmbătă, 5 septembrie 2015

Subtitrare - Review - S1 E9 - Quitting; Last Day; Irish

Subtitrare Review, Subtitrare Review S1 E9, Subtitrare Review S1 Ep9, Subtitrare Review S01 Ep09,  subtitrare Review - Quitting; Last Day; Irish, subtitrare Review - 01x09, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s1 e9, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s01 ep9, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s01 ep09, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s01 ep09 download.

- Nu prea știu ce să-i zic unui șef pe care-l urăsc din ficați...

- Ești cel mai mare lăbar pentru care am lucrat. Sper ca acest loc să ardă din temelii împreună cu tine, fiindcă asta meriți târfuliță meschină și futută...

- Oh, da. Parcă ai zis din inimă! LOL
____________________________________________________________

- Tu ce ai face dacă ar fi ultima zi din viața ta? De fapt, nu-mi mai spune... Arată-mi!

- Bine. Hei, toată lumea! Care vrea să vină chiar acum acasă la mine să mă fută? (un pretendent - achelarist chel... gen Băsescu)

- Asta ar trebui să facem și noi. Hei, toată lumea, cine vrea ne fută pe mine și pe d-nul MacNeil?! Nimeni? N-are nimic, ne ducem la târfe... ele n-or să fie așa pretențioase, curvelor!
____________________________________________________________

- Am vorbit cu doctorul tău! Nu ai cancer...

- E de la irlandezovia de care m-am îmbolnăvit...

- Toate astea nu sunt decât pentru emisiune?

- Nu pot să-ți dau ponturi din culise, uită-te la televizor!

- Oh, Doamne. Asta inseamna ca te-ai apucat de cocaina pentru emisiune! Deci tu chiar l-ai ucis pe tata in cosmos pentru emisiune! Ah, asta le întrece pe toate: te-ai despărțit de mine din cauza emisiunii?!!

- Normal că am făcut astea pentru emisiune! Tu chiar nu te uiți la televizor?
____________________________________________________________

Hei, Forrest! Sunt atât de proastă încât nu reușesc să mă gândesc singură ce aș putea face în ultima zi din viața mea. Nu văd nimic dincolo de hotdog-ul baban la care tânjesc și în clipa asta.

Eu - în locul lui Forrest: Draga mea, întâi halește un hotdog baban. Să-ți mai ridice glicemia. Se vede că ești slăbită de nu poți face raționamente elementare. Poți vizita România unde avem șaorma cu de toate!
____________________________________________________________

Nu am rezistat ca bărbosu' să-mi scrie cu acul pe piele un întreg citat din două cuvinte - Carpe diem (trăiește clipa... LOL) - dar am un tatuaj de două litere: CA! Mai măzgălesc cu pixul încă un ca... și fac CACA! CAAAAAAAAAAAAAA...

Descarcă subtitrarea pentru versiunea:
Review.with.Forrest.MacNeil.S01E09.HDTV.x264-2HD (închizi micuța fereastră care-ți cere să-ți faci cont acolo și apoi alegi download!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu