vineri, 7 august 2015

Subtitrare - Review - S1 E6 - Road Rage; Orgy

Subtitrare Review, Subtitrare Review S1 E6, Subtitrare Review S1 Ep6, Subtitrare Review S01 Ep06,  subtitrare Review - Road Rage; Orgy, subtitrare Review - 01x06, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s1 e6, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s01 ep6, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s01 ep06, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s01 ep06 download.

Poate că îngerul păzitor al lui Tom a fost întruchipat de data asta de mine în pula goală. Cine poate să știe cât de misterioase sunt căile Domnului! Nu-i așa?! :|
____________________________________________________________

- Nici vorbă! Nu te las să atingi nici măcar o roată a mașinii mele. Ultimul ins căruia i-am împrumutat-o s-a dovedit a fi un pervers! Sunt poze pe tot internetul cu scaunul mașinii mele!

- Dumnezeule. Grotesc. Dar tu știi că eu nu adulmec șezutul scaunului!

- Sincer? Nu cred că știu! Și, pentru cultura ta generală, te înștiințez că-mi țin scaunul de birou închis peste noapte. Să nu-ți treacă nicio idee prin cap!
____________________________________________________________

- Forrest, aștepți un sul de hârtie, un inel de futut și o mască pentru perversiuni?

- Da, sigur. E pentru. hm, recenzia mea.

- Am lucrat pentru un contabil în trecut. Să știi că omul ăla era cum se cade!
____________________________________________________________

- Ți-am spart un far și-o oglindă! Ce, plm, ai de gând să faci acum?

- Ce-am de gând să fac acum? Te fac zob! Cu pula mea! (bineînțeles, după ce termin ce-ai început tu, amatorule!)
 ____________________________________________________________

Păi, orgia asta e una privată și secretă. Deci, dragi telespectatori, voi nu aveți acces la ea. Așa că va trebui să trageți cu ochiul de pe fereastră, pe ascuns, ca orice pervers ordinar! Ordinarilor! LOL.

De asemenea, aceasta este una cu pretenții, de lux chiar, elaborată minuțios. Menită să-ți golească în totalitate mingiuțele și chiar și sufletul! Bine, mai vine la pachet cu o amărâtă de gonoree foarte rezistentă la antibitice, dar ne încurcăm noi în detalii din astea minore?!

Nu-i ilegal să arați degetul mijlociu cuiva, nu? Vreau să zic... nu-ți iei amendă doar din atât?! Nu? Fiindcă vreau să arat degetul cuiva... dar mi-e târșă să nu-mi iau amendă.

Descarcă subtitrarea pentru versiunea:

Review.with.Forrest.MacNeil.S01E06.HDTV.x264-BATV (închizi micuța fereastră care-ți cere să-ți faci cont acolo și apoi alegi download!)

P.S. Am să mă ocup și de celelalte episoade, doar că am fost ceva mai ocupat în ultima vreme și n-am avut chef de tradus. Aveți răbdare.

P.P.S. Fiindcă recent am regăsit parola - rătăcită pe niște foi - de la contul de pe dropbox... pe care l-am creat la îndemnul unei foste colege de facultate (deși la început făceam pe niznaiu' că eu aveam deja cont pe 4shared) am decis să încarc acolo subtitrările. Asta fiindcă pentru descărcarea lor nu e necesar să te loghezi nicăieri! Click pe download și ai subtitrarea! Bine, la început apare chestia aia în care ești rugat să-ți faci cont pe drobox; dar o poți ignora! Le-am încărcat tot acolo și pe celelalte cinci (primele)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu