luni, 11 mai 2015

Subtitrare - Review - S1 E5 - Best Friend; Space

Subtitrare Review, Subtitrare Review S1 E5, Subtitrare Review S1 Ep5, Subtitrare Review S01 Ep05, subtitrare Review - Best Friend; Space, subtitrare Review - 01x05, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s1 e5, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s01 ep5, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s01 ep05, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s01 ep05 download.

- Salut, Gene? Ce faci deseară?

- Oh, salut, Forrest. Nimic deosebit. Mă uit la meci...

- Perfect. Atunci ne vedem deseară... ca să aflu pe urmă că un anume Carlos s-a autoinvitat la această reuniune a celor mai buni prieteni.
____________________________________________________________

- Care-i cel mai bun prieten al tău, Forrest?

- Hm. Ha... mmmm... Îmi voi da eu seama. Probabil, nevastă-mea. Dar cum ea nu mai vrea să-mi fie prietenă cred că Gene.

- Tipul pe care l-ai numit... cioară împuțită?

- Exact!
____________________________________________________________

- Oh, Carlos. Chiar aș fi vrut să fac rost de trei bilete, dar nu s-a putut.

- Nu face nimic, Forrest! Am un bilet la fosta ta soție. O să i-o trag la bijboacă... mult mai plăcut decât să mă uit la un meci prefăcându-mă că sunt cel mai bun prieten al unui om pe care nici nu-l cunosc bine.
____________________________________________________________

- Am o veste bună și una extrem de proastă!

- Care-i vestea bună?

- Excursia în cosmos a fost excelentă. Spațiul este splendid... poezie curată!

- Și care-i vestea proastă?

- A crăpat tac-tu! Da, da' a murit făcând ceea ce-i plăcea mai mult...

- Aproape ajungând în spațiu...

- Corect.
 ____________________________________________________________

- Noi avem o vorbă: "Nu da din fleancă dacă nu poți să ții pasul!". Mda! Chiar așa. Nu mă învăț minte niciodată!!!!!!!!!!! Van Allen, frate! Nasol...

Descarcă subtitrarea pentru versiunea:

Review.with.Forrest.MacNeil.S01E05.HDTV.x264-BATV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu