luni, 4 mai 2015

Subtitrare - Review - S1 E4 - Celebrity; Batman

Subtitrare Review, Subtitrare Review S1 E4, Subtitrare Review S1 Ep4, Subtitrare Review S01 Ep04, subtitrare Review - Celebrity; Batman, subtitrare Review - 01x04, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s1 e4, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s01 ep4, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s01 ep04, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s01 ep04 download.

- Nici să nu te gândești (să vrei să mi-o tragi), Forrest!

- Habar nu am la ce te referi!

- Ba sigur că ai habar, perversule...
____________________________________________________________

- Care sunt șansele mele să fac sex cu Ashley Tisdale? Fii onestă!

- Foarte mari! LOL... fără să clipească.
____________________________________________________________

- Asta nu trebuia să fie joi?

- Scuze, sunt avocata ta - ar trebui, teoretic, să te reprezint cum se cuvine, dar m-am uitat pe calendarul de anul trecut când am făcut programarea. Doar n-o să mă concediezi acum... uită-te cum ești îmbrăcat. Trebuia să-l pui pe Alfred să-ți facă programul. Valetul n-are alte chestii de făcut și se comportă ca un sclav din secolul al IX-lea.
____________________________________________________________

Curând am înțeles că ideea ca un cetățean care să se lupte cu infractorii este ridicolă. Asta e treaba poliției care are antrenamentul adecvat și echipamentul de rigoare. Și chiar o responsabilitate socială să facă asta. Cum de i-o fi scăpat asta lui Batman... nu-mi dau seama!
____________________________________________________________

Dar apoi am renăscut și mi-am dat seama că există ceva ce-l face pe Batman bun - căutarea dreptății. Și mai era ceva: ceva ascuns în umbra sufletului. Ceva care poartă numele de FURIE. Nu știam care dintre cei doi are dreptate. Disputele civilizate oricum n-au sorți de izbândă. Dreptatea necesită acțiune. De regulă, vânzătorul trebuie s-o încaseze! Ca și automatul de haleală nesănătoasă! Sunt Batman!
____________________________________________________________

- Toate astea sunt adevărate?!

- Nu e urina mea! cu voce de Batman supărat.

Download subtitrarea pentru versiunea:


Vizionare plăcută! :)

P.S. Shaun Murphy campion mondial 2015. Și eu care mă pregăteam să vă scriu un elogiu la adresa lui Ronnie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu