luni, 27 aprilie 2015

Subtitrare - Review - S1 E3 - Pancakes; Divorce; Pancakes

Subtitrare Review, Subtitrare Review S1 E3, Subtitrare Review S1 Ep3, Subtitrare Review S01 Ep03, subtitrare Review - Pancakes; Divorce; Pancakes, subtitrare Review - 01x03, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s1 e3, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s01 ep3, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s01 ep03, Subtitrare Review with Forrest MacNeil - s01 ep03 download.

- Ce ai zice dacă aș fi căsătorit cu altcineva, o săptămână sau cât o fi... după care să divorțez de acea persoană... înțelegi tu...
- Uite, dacă ai venit aici pentru idei ca să îndulcești lucrurile, ai venit unde trebuie. Dar aici nu vorbim de ideea găsirii unei scurtături. Aici vorbim despre standardele pe care le-ai fixat singur. „Chiar dacă am să strig după ajutor... nu mă lăsa să renunț!”, corect? Cine a spus asta?
- Eu. A fost o frază tare stupidă!
____________________________________________________________
- Vreau să vorbim despre ceva.
- Bine.
- Trebuie să divorțăm. 
- Ha-ha. Bună gluma, Forrest. Deci vrei să-ți prepar băutura ta favorită, nu? Forrest? Tu chiar ești serios?
- Nu glumesc.
- Poftim? Ce tot spui acolo, te-ai lovit la cap?
- Divorțez de tine.
- Ce?
- Știu. Și pentru mine e la fel de greu. E mai greu decât mi-am închipuit!
- Dar ce te-a apucat acum? De ce vrei asta?
- De ce nu?
- Cum adica de ce nu? Ne intelegeam atat de bine acum...
- Poate ca se poate chiar si mai bine...
- Si mai bine? Deci te vezi cu vreuna!
- Nu, nu o fac. Ar fi fost mai simplu așa!
- Poate că e doar criza bărbatului la vârsta de mijloc. O rezolvăm împreună!
- De ce trebuie să existe neapărat un motiv?
- Forrest, ești dus cu capu’? Tre’ să existe un motiv!
- Nu mai căuta unul! Divorțăm!
- De ce?
- Am fost îndeajuns timp căsătoriți... a expirat căsătoria. Pe pachetul ei scrie că am depășit termenul de valabilitate. LOL!
____________________________________________________________
Eu și Suzanne am avut cea mai reușită căsnicie din istoria neamului MacNeil...

Descărcați subtitrare pentru versiunea:


P.S. Nici interviurile din ziua de azi nu mai sunt ce au fost... Mă întreb totuși dacă au fost totuși?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu