duminică, 2 martie 2014

Omul este un animal social media

Din ce ştiu eu, la Yahoo! Messenger poţi să te pui singur în lista ta de contacte. Şi să deschizi o casetă de dialog (cu două ferestre) în care să conversezi. Să pui întrebarea aia: Ce faci? şi să-ţi răspunzi stupid: Bine, tu? pentru că nu poţi să spui Labă... sau Mă piş în sticla de bere... trebuie să fii civilizat cu tine însuţi!

Aşa ar fi frumos să se întâmple şi la Facebook. Să poţi să te pui pe tine în lista ta de prieteni. Şi nu mă refer la un cont diferit, dar tot al tău. Un fake - cum s-ar zice. Sau psihanalitic! Sine, eu, supraeu. Sau schizifrenic. Dublă personalitate. Nu! Nu! NU! Ci vorbesc de singurul cont, ăla oficial. Ăla în care pui pozele de la mare şi conducând maşina ta marfă... Căci există discursul conform căruia site-urile de socializare ne îndepărtează de noi înşine. Aşa o să poţi să-ţi trimiţi cerere de prietenie ţie şi să socializezi cu tine însuţi! Ce poate fi mai tare de atât?!!! Mark... fii pe recepţie!

Bine, mai există şi reversul medaliei! Adică, să-ţi trimiţi cerere de prietenie şi... să te uiţi la tine aşa... şi să zici: Ce pula mea vrea ăsta de la mine? Dă-te-n căcat de ratat, ignore! Sugi pula, bă!

Dacă nici tu nu ţi-ai da accept la cererea de prietenie... cum te aştepţi ca Mirela de la trei să fie atât de disperată încât să nu dea ignore?! Ţeapă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu