sâmbătă, 15 martie 2014

Lucrare de disertaţie/licenţă moca!

Căutând printre DVD-urile mai vechi am dat de anumite fişiere... Printre ele se număra această lucrare de disertaţie cu titlul: "Importanţa codului vestimentar în cadrul resurselor umane". O puteţi folosi ca lucrare de licenţă dacă sunteţi la o facultate... care acceptă asta. Ştiu că sunteţi leneşi, proşti sau Ponta, Mang ori Kovesi aşa că luaţi d-acia:

P.S. A fost un proiect la care am participat pe sistemul: telefon de la cineva disperat: "Bă, ajută-mă şi pe mine că nu am la cine să apelez. Mai e o săptămână şi trebuie să depun lucrare..." Deci am făcut şi eu ce am putut mai ales că nu eram deloc familiarizat cu domeniul... 

P.P.S. Mulţumit încă o dacă lui Katy că ne pune la dispoziţie contul de pe scribd ca să încărcăm astfel de chestii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu