miercuri, 12 iunie 2013

Nu! Eu nu sunt de acord...

Am citit articolul acesta şi nu am cum să nu am o reaţie la aşa ceva!

Mai demult Radu Alexandru ar fi numit ceea ce a scris dânsul: argument cancer. Pentru că spune că e foarte rău într-o familie din Vaslui sau la orfelinat deci să dăm voie familiilor gay să adopte dacă pot oferi de mâncare copiilor.

Chiar dacă familia ar avea un comportament exemplar... eu nu am convingerea că cel mai bun loc pentru un copil este într-un familie... "specială". Mai ales într-o ţară homofobă ca a noastră...

Discuţia despre familiile cu părinţi neoameni sau despre condiţiile jegoase de penitenciar dintr-un orfelinat românesc... ţine de altceva. Vorbim acum despre o ţară săracă sau despre gay... în general? Păi, în lumile civilizate, unde nu există astfel de probleme... cum argumentăm dreptul de adopţie al acestor familii?

Când amesteci lucrurile într-un asemenea hal de semeni cu vrăjitoarele din filme stupide nu ai cum să pari obiectiv. Aşa că mai bine te gândeşti de două ori înainte să cuvânţi pe teme delicate ca aceasta.

Uite România a rezolvat aproape totul şi i-a mai rămas problema adopţiei familiilor gay.

P.S. A nu se înţelege că am ceva împotrivă cuplurilor gay. Pot să facă ce vor... şi chiar să aibă dreptul de întemeiere a unei familii cu fiştoacă de la primărie. Mai ales că eu nu dau doi bani pe aşa ceva! Dar fără dreptul să adopte prunci. Să şi-i facă şi să-şi asume responsabilitatea pentru ei. Asta nu le pot interzice! Deşi şi aici putem discuta... dar e greu să interzici! Şi mie nu-mi place să interzic ceva ce natura nu interzice. :)

P.P.S. Aţi văzut că oamenii au o ură din asta cruntă când vine vorba de bărbaţii gay... că "se ard la căcău" şi o fi şi-o păţi. Femeile sunt mai puţin blamate (aş putea spune chiar deloc)... poate doar pentru că sunt curve - în sensul pe care-l descrie Mihai Radu. Adică... nu se fut şi cu ei... sau ele... cine poate şti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu