luni, 6 august 2012

Incredibil! ȘOCANT! „Cap de porc” s-a dat în fapt!

„Cap de porc”, „este un bolnav mintal, care arată ca un crenwurșt și care este obsedat de mine și umblă cu mine-n gură (adicătelea cu Mircea Badea în gură - n.m.)”, „un homuncul”... mai pe scurt Radu Banciu... în emisiunea de noaptea trecută a dovedit că visul său este să fie Mircea Badea.

Neoficial, doar pentru acest blog, Radu Banciu a spus: „Ați observat bine, e adevărat. Gestul în care mă prefac că îmi verific mesajele („securiștilor” - n.m.) de pe telefonul mobil, după care remarc dezamăgit «Credeam că era ceva important» este luat de la Badea. Deși îl fac cu ou și cu oțet la televizor, eu visez să ajung într-o zi Mircea Badea: să-mi crească și mie părul și să-mi dau freza într-o partea așa cum face el, să am succesul lui și să mă plătească mogulul să spun nasoale de Băsescu - ce săpuneală i-aș trage jupânului! ah!, să am o gagică ca fufa aia de Brumă și să-mi crească audiența precum cariciul când mă uit la pozele cu ea prin reviste. Ce altceva aș putea să fac? Mircea Badea e un ideal pentru oricine, gesturile lui îmi vin mănușă... e drept nu sunt la fel de talentant ca el când vine vorba de emisiuni pamflet, dar mă străduiesc să jignesc cât mai multe persoane în fiecare zi ca să devin măcar celebru. Să mă fi băgat și pe mine în seamă Alina Dumitru... o medaliată olimpic, o făptură blondă... mult mai frumoasă ca Elena Udrea... Asta ar fi fost ceva! Și să știți că i-aș fi dat o replică...”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu