vineri, 8 iunie 2012

Încăierările electorale devin ridicole!

Trist, dar adevărat. Materiealele de propagandă capătă un aspect incredibil de idiot! Clovnii au rămas fără umor şi o trag într-una cu acelaşi slog: "coruptule!". Ceea ce înseamnă că Diacomatu se cam tăvăleşte în chinuri că tare îi e frică de faptul că n-are să câştige.

Uitaţi ce găsiră mama în cutia poştală (şi era să-mi strice postarea pe blog... pentru că, dacă nu întrebam la timp ce e aia, hârtia ajungea la gunoi):


1. Stancu are doar aura de "Acuzat"! Vine mâine instanţa şi spune: "Nu e, frate, nicio problemă! Stancu e curat ca lacrima!". Tare bănuiesc că ăştia citesc blogul meu şi au văzut ei că... am zis eu că alea nu sunt dovezi, ci acuzaţii... şi au creat un nou material. Şi ca să nu fie penibili până la capăt... n-au mai repetat acuzaţiile! Ci au adus nişte infractori cu nume în faţă, ca să-l denigreze pe Stancu. La fel de bine puteau să spună că Băsescu se făcea vinovat de dispariţia flotei... era la fel de relevant. Care-i legătura dintre Năstase (şi dosarele lui), Cătălin Voicu (şi dosarele lui) şi Stancu (şi ale sale file de acuzaţii)? Toţi sunt corupţi! Ok! Am înţeles asta! Candidează Năstase? Voicu? Nu... atunci scrieţi bă proştilor despre Stancu!

2. Din ce-mi aduc aminte Năstase nu a fost condamnat în toate dosarele. Şi încă o dată: ce caută Năstase în campania asta? Ce caută Voicu!? Bă, chiar aşa lipsiţi de imaginaţie sunteţi?

3. Brăila merită ceva mai bun. E un adevăr! Dar în niciun caz pe Diacomatu! Un om lipsit de imaginaţie, fost lucrător la Autoritatea Națională pentru Restituirea Proprietăților, o istituţie care se ocupă de restituirea proprietăţilor naţionalizate! Se zvoneşte că de aici se dau multe tunuri şi că e locul de unde s-au îmbogăţit de-a lungul vremii mulţi oameni! Pentru că nu au câştigat proprietarii de drept, ci nişte băieţi - care în colaborare cu statul - au vândut imobilele respective (sau terenuri) şi au încasat mulţi banii!

P.S. domnu' Stancu... spuneţi dom'ne odată cum de sunteţi aşa bogat!!! Şi nu rămâneţi dator lui Diacomatu!

P.P.S. domnu' Diacomatu... spuneţi şi dvs. de unde aveţi bani ca să fiţi binefăcătorul Brăilei... (şi poate mă gândesc bine şi vă votez - am zis poate)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu