vineri, 1 iunie 2012

Din nou despre Copilul Brăilei, doar e 1 iunie, nu?

Diacomatu, ține neapărat să se facă foarte cunoscut, într-un mod agresiv... N-am crezut că e totuși așa de tânăr, Copilul ăsta, care spune că a lucrat doar vreo doi ani, cu suspendare, prin „mediul privat” și apoi... până de curând... a făcut parte din structurile statului.

Dar să vă arat materialele electorale - destul de bine realizate (trec sub preș mizeriile) - ca să nu avem vorbe la proces:

 

Materialele vin dimpreună cu un CV al distinsului domn:


Pentru că tot îi place dânsului să se întrebe singur... și să răspundă doar la întrebările neinteresante... am totuși câteva nelămuriri:

1. Atunci când s-a jucat (ca un copil al Brăilei) prin „mediul privat”, de-a ce se dădea? Și „mediul privat”... sper că nu era tărâmul Nicăieri! Să ne spună prin urmare și nouă la ce companii importante a fost el angajat! Și, fiindcă tot se laudă cu niște performanțe financiare, să ne dea niște cifre... și să ne spună sincer: Aceste performanțe sunt cumva legate de niște contracte cu statul? Și ce fel de contrancte cu statul!

2. Cică nu are datorii la nimeni! Am mai întrebat asta, dânsul tace chitic (ca un copil de 1 iunie): De unde aveți domnu' Diacomatu bani ca să fiți binefăcătorul Brăilei?!!!!! Dacă nu sunteți dator la nimeni... de unde aveți bani? I-ați făcut în acei doi ani... cât timp ați lucrat în „mediul privat”? Așa mulți? Că salariile la stat nu sunt uriașe și mă gândesc că trebuia să fi îmbucat și dvs. vreo șaorma (vă ajută alura!) din salariul de bugetar. Vorba e că nici în momentul de față nu păreți subnutrit, prin urmare... de unde vă vin banii????!!!!

3. Spuneți că singurul „deal” (mă exprim în engleză ca să priceapă și Ungureanu) pe care-l veți avea nu va fi decât cu cetățenii, electorii... cum s-ar zice! Da' față de cei care vă susțin (ăia de pe afiș!) nu aveți nicio înțelegere? Adică, vă susțin de pomană? Nu le sunteți cu nimic dator? Știți doar că nu trebuie să aveți carnet de partid ca să... fiți „apropiat” al partidului cutare? Sau al politicianului cutare? Umblați cu independența în gură peste tot... da' apăreți pe afiș cu PDL... mă rog, AVB, și PPDD?

4. Știm cu toții cum se obțin în fapt funcțiile importante ca bugetar... nu trebuie să fii rudă ca să fii „omu' lu' cutare”! Vreau să știu și eu cum ați obținut posturile alea despre care scrieți în CV? Doar după un an de practică la privat? Aproape că-mi vine să vă felicit! Am zis aproape! Păreți un fel de personaj de basme, care crește într-un an, cât alții în zece!

Și știți doar că eu nu cred în personaje de basm! Vă rog să răspundeți cu sinceritatea care vă caracterizează (așa scrieți în CV) la întrebările mele nevinovate!

P.S. Domnu' Stancu (un alt copil orfan al Brăilei), nu am uitat ce vă tot întreb: Cum ne răspundeți la acuzațiile lui Diacomatu!???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu