joi, 12 aprilie 2012

Te paște verde-portocaliu!

Ieri în cutia poștală nu au mai poposit doar facturi... ci și niște urări de Paște... de la Președintele Federației Române de Șah...


Cu urarea:Nemernicii ăștia, fără niciun D-zeu, cred că dacă se vopsesc în verde n-o să mai știe lumea că de fapt sunt niște portocalii! Știm cu toții că în spatele AVB se află... PDL Brăila! Știm că ești băsist domnule... Dumitriu. Și nu mai așeza în față idee că ești președintele Federației Române de Șah, pentru că nu în această calitate faci tu propagandă politică PDL-ului!
Uite ce scrie în statul Federației pe care zici că o păstorești:
„FEDERAŢIA ROMÂNĂ DE ŞAH este persoană juridică de drept privat, de utilitate publică, autonomă, neguvernamentală, apolitică şi fără scop lucrativ, în condiţiile legii.” - sublinierea îmi parține!!!!!!!! Ce paștele mă-tii caută sigla AVB pe urarea asta?!!!

P.S. Dacă politica e o curvă, atunci Biserica trebuie să fie bordel, iar sărbătorile sfinte prilej de propagandă a orgiilor doamnei amintite la începutul frazei?!!!

P.P.S. Acum în preajma Paștilor... îi urez domnului Dumitriu - în spiritul președintelui României: Să ne dea D-zeu atâta sănătate câtă sinceritate este în acest demers... cât se poate de politic! :)

4 comentarii:

  1. Moaaaaa da' te-a suparat rau domnu' asta! El evident n-are vreun alt interes decat sa-ti ureze tie sanatate, fericire bla bla cu ocazia sarbatorilor! =))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu siguranță doar... să-mi ureze de bine. Și eu la fel... în sensul că dacă a fost sincer... :) Pe sistemul: „Îmi doresc ce îmi dorești tu mie/Și să ți se-ntâmple ție!” :)

    Mulțumesc de comentariu! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. cam rautacios comentariul...o fi avand interese ascunse nu zic nu ... da totusi e Pastele si tre' sa fim buni unii cu alti!:D

    RăspundețiȘtergere
  4. dydy, eu știu c-o să ard în iad... :)

    dar oare nu e mai păcat să folosești astfel de ocazii pentru interese pur pământești... decât să înjuri de paște?

    RăspundețiȘtergere