marți, 5 iulie 2011

Eu sunt pentru DA

Cu majuscule bineînţeles! Şi nu, nu mă refer la celebra alianţă DA (Dreptate şi Adevăr) şi nici la Da-ul pentru suspendarea d-nului Băsescu. E vorba despre politică după cum bine v-aţi dat seama, dar să începe cu începutul.
Am vrut să scriu ieri despre asta, dar din cauza subiectului cu bacul... textul se lungise şi mi-a venit o lene de scris că am zis să închei. Şi am încheiat, dar ieri a fost o zi lungă... pe lângă faptul că am luat 10 la examen (aplauze) am mers şi cu tramvaiul. Şi acolo am dat de un afiş al Consiliului Judeţean. Era mare pe partea din faţă, acolo unde e cabina vatmanului (d-nu' Batman! te-am aşteptat în staţia aia... de mi s-a făcut rău!).
Eu am crezut că e o glumă... am citit de multe ori printr-un ziar local faptul că vrea nea Stancu (vedeta de acum o lună de la Realitarea Tv) să organizeze un referendum cu privire la "regionalizare", ziceam... n-are cum! Chiar aşa? Şi când m-am uitat mai bine pe afişul respectiv: 24 iulie 2011... referendum. Şi întrebarea este: vreţi să fie desfiinţat judeţul Brăila? Eu... DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! M-am dus acasă şi le-am spus alor mei... tata cică n-are cum! Pleacă de aici cu glumele. Eu îi zic... e pe bune... şi-mi zice cică: şi ce? mergem la vot şi spunem NU! Eu... de ce? Să spunem DA! Cum? Aşa ceva? Să se ducă toate bogăţiile la alţii? Deci votăm NU... şi gata. Dacă e să informăm lumea: toată ţara e deja "regionalizată"... judeţul Brăila nu se va desfiinţa! Nu are cum... zona asta o să se numească tot Brăila. Apoi, zone de interes vor fi şi de aici încolo... şi corupţie la fel... şi oameni cu influenţă la nivel local şi aşa mai departe. Nu se va schimba nimic. Doar că vor avea să spun aşa... nişte şefi în plus unde să deconteze (asta dacă nu-i au deja!). Că o administraţie locală trebuie să rămână! Ar fi absurd să se ducă toate la dracu'... după ce că trenurile merg cum merg... să trebuiască să plătesc nu ştiu ce taman la dracu' în praznic, să iau o foaiei undeva la mama dracu' etc.! Că vor mai zbura nişte oameni pe o parte şi vor fi reinstalaţi pe altă parte... eh, ce vrei nişte bani pentru şef trebuie să mai intre de undeva. Doar nu i-o lăsa să moară de foame!
Eu aşa văd lucrurile şi cred că le văd corect. Adică, nu se va schimba nimic! Doar la nivel de formulă, la nivel de limbaj... unele chestii vor fi denumite altfel, dar se vor ocupa în continuare de aceleaşi lucruri! Aşa că... am să spun DA. Vreau să văd cu ochii mei "schimbarea"!

P.S. nu-mi vine să cred... am luat la bac aproape cât a luat Badea :)))) 8.96... şi sunt sigur că la 3 materii aş fi luat şi mai mult. Eu am dat la şase... obiecte... şi ştiu că s-a copiat lângă mine. Eu nu m-am priceput la asta... aşa că am luat cât am luat. Dacă şi trei materii e greu să înveţi atunci bine!!!!!!!!!! :)

2 comentarii:

  1. Ar fi aiurea faza cu regiunile, sa dispara Braila:))) chiar asa:)))) BRAILA domle':)) increfuckuingdibil:))
    Unde se mai putea auziu asta decat la Romani. In fine am auzit si eu pe la tv, mai povesteau ai mei parinti prin casa, oricum eu nu cred, indiferent ce a iesit la vot. Nu se va imparti tara in regiuni, 4 sau kte s-au propus...aiurea!!!
    Unde te duci in vacanta? Pai ma duc in regiunea 2- sud-este:)) Kti kilometri sunt?..hmm pai plm, merge unde vedem cu ochii pana ajungem:)))) Aiurea tare de tot...nu cred...asa suntem delimitati, dam puncet de reper, satu X e langa satu Y...e in comuna Z...si asa mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai liniştită! Că oricum s-ar fi zis... mergem la Oradea... nu în regiunea de Vest nu ştiu cum. E aiurea... Deci nu avem de ce face o tragedie din asta.

    Mulţumesc frumos pentru comentariu! :)

    RăspundețiȘtergere