miercuri, 6 iulie 2011

Bă, sunteţi proşti!

Dacă mai aud mult vorbindu-se despre "dezastrul de la bac" mă enervez... şi fac urât de tot! S-a sinucis unul... putea să se sinucidă şi dacă era singurul care nu lua bacul... acum chiar nu avea de ce să facă un asemenea gest. Adică, e unul dintr-o mulţime, e un caz izolat. Sigur, dintr-o mulţime arătată cu degetul de toată lumea, dar se poate aşeza mai printre rânduri şi nu-l remarcă nimeni! Îi lasă pe cei care au petrecut după bac în faţă, că nu le crapă deloc obrazul de ciudă şi el stă mai în linia a şaptea. Că sunt multe linii! Până la 60% sunt destule rânduri. Ia loc pe ultimul să nu te vadă lumea!

Ştiţi ce n-am înţeles eu cu privire la marea descoperire a camerelor de supraveghere? Bă, şi astea tot de oameni sunt monitorizate! Fie că sunt profii în clase, fie că sunt camere... tot nişte oameni supraveghează. Prin urmare dacă se pot închide ochii când nu sunt camere, de ce nu se nu s-ar mai putea aşa ceva atunci când sunt camere? De ce?... nu dau bine pe înregistrare? Păi, nu prea dau... dar cine ia la mână fiecare înregistrare? Păi, nişte oameni din minister... bănuiesc. Şi ăştia nu pot să închidă ochii de dragul ideii că mâine n-o să mai huiască toată presa din cauza faptului că s-a picat pe capete la bac? Ba da...

Eu cred aşa... că la toamnă o să se închidă nu numai ochii, ci şi camerele din necunoscute motive tehnice, că se va copia şi că va exista promovabilitate de 98%... iar ăia care nu au luat nici acum nu o să se mai sinucidă.

Eu nu am înţeles ce aduce aşa nou acest sistem bazat pe camere de supraveghere la examen! Serios! E la fel ca înainte numai că au adăugat nişte ustensile care să facă şi filmul. Ştiu că acum există pericolul ca să apară prin presă neoficial înregistrări "suspecte" şi să se pună în discuţie corectitudinea probelor date, dar se poate preveni şi această nenorocire! Înregistrările să nu fie ţinute decât o lună în arhivă, după care însuşi Daniel Funeriu să supravegheze "arderea" datelor!

Bacul de anul acesta a fost un experiment eşuat! De la toamnă încolo se va intra în normal. Căci a greşi e omeneşte! Şi cu asta putem justifica orice! Chiar şi frauda... deşi greşeala e neintenţionată!

De aceea le spun tuturor... că sunt prea proşti dacă ei cred că introducerea camerelor este un element care schimbă ceva. I-a speriat pe oameni pentru că e ceva nou, dar dacă vor învăţa să ignore ameninţarea asta şi să spună că e în interesul lor să se închidă ochiul... chiar şi cel mecanic... atunci se va închide. Tot oamenii supraveghează până la urmă! Şi se pot scuza că nu au fost atenţi la un moment dat. Nu e un computer care să ia decizii 100% corecte... pe baza unor parametri stricţi. Şi aici ar fi existat şansa fraudei... mai ales că nu există parametrii ăia 100% corecţi. Pentru că şi computerul tot de om e creat.

3 comentarii:

  1. Te-ai inselat cu promovabilitatea de 98%:)) s-a picat si in toamna pe capete si dupa parerea mea de iditoti si inculti ce sunt, nu au pic de respect fata de ei in rpimul rand si fata de restul numai zic. Nu pot sa cred ca nu sunt capabili sa retina macar un sfert din materie. daca citeai intr-o zi la lmba romana toto retineai ceva, la matematica da e mai greu dar intr-o saptamana de stat numai cu cartea in fata si sa faci 1..2...3...20 de exercitii treceai bacu lejer cu 6 ..ca nu le cerea lumea 10 pe linie!... Da asa ca fapt diver, generatiile acestea sunt VARZA!!! eram catalogati romani inculti- acum suntem si mai si din cauza lor. Cand aud la tv, pe la stiri de bac, schimb canalul, m-a apuca groaza, da fapt ma evervez la culme pt niste...pfff...as tranti-o io acum da nu e blogu meu:))).....In fine...no coment!...

    Hmmm...stai asa ca mi-am adus aminte ca ziceai ca sistemul nu ti se pare corect cu camerele de luat vederi, hmmm e cu dute vino! Numai cei din invataman asa putea spune asa, au acces, adica ei aleg cine trec si cine nu. Iar daca am fi corecti 100%, nu se trece anul acesta nici cat s-au tracut, nu stiu cat la % din populatia Romaniei. poate la anu, de rusine, elevii din calasele 11 si a 12-a pun mana mai serios pe carte! Auzi tu la ei...se sinucid!...Luati-va gatu! Ca faceti umbra pamantului degeaba!!!!Nu sunteti in stare sa invatati, munca ce naiba! hai sa furam! ca e mai usor de la fraieri!....Ce naiba!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze daca am facut greseli de ortografie, dar m-am cam enervat!...
    Numai posta texte legate de bac, vrei sa ma ai pe constiinta ca imi creste tensiunea:))))) GLUMESC!...

    RăspundețiȘtergere
  3. Păi, colega îţi poţi face uşor blog :)))) Ar fi fain să te trec la lista de oameni pe care-i citesc. Cât despre faptul că... se poate să existe exprimări mai dure... eu nu le cenzurez! Şi nu mă deranjează.

    Ăştia nu au înţeles înseamnă ce e cu camerele astea. De aceea au pierdut aşa mulţi bacul. Că până acum se copia cu cartea pe masă. Acum le e ruşine că dau prost pe înregistrare... Cine verifică? Eu tot nu m-am prins! :)

    Mulţumesc frumos de comentariu... :)

    RăspundețiȘtergere