miercuri, 19 ianuarie 2011

de pe e-mail

Azi... cică ar trebui să fie o zi specială pentru mine. Dar nu este... Niciodată nu a fost. Şi uneori nici nu cred că e frumos să mă bucur că a mai trecut un an din viaţă fără să fi făcut mare lucru... dar asta e altă poveste. Am găsit însă pe mail nişte chestii simpatice de pe ejobs, iată ce ar trebui să fac eu azi:
Mulţumesc echipei ejobs... care mi-a dat nişte sfaturi foarte preţioase. Le voi răspunde cu o poezie pe care am scris-o pentru ziua în care ar fi trebuit să îmi serbez onomastica prin 2009. Am mai pus poezia undeva, dar, probabil... că atunci în acel context nimeni nu a bănuit la ce se referă de fapt:

îmi vine să dau cu trei cuvinte de pământ
dar nu găsesc pământ, mormânt
şi lenea stă întinsă pe asflat
gemând la berea din bordură

însângerat un caşalot sughite
cu sârma lui ghipată
din buzunarul de la piept
şi eu sunt dement de indiferent

un muzician rămas mut
devine mim de asfinţit pierdut
iar eu rămas fără cuvânt devin mormânt
şi iată c-am găsit pământ, mormânt

dar am rămas fără cuvânt!

P.S. sper că acum se înţelege ce şi cum. Numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu