vineri, 26 noiembrie 2010

Mulţumesc Valentina Dumbravă!!!!

O să-mi spuneţi că nu ştiţi cine e duduia. E o femeie nici înaltă, nici scundă, nici frumoasă, nici urâtă, nici grasă şi nici slabă, nici deşteaptă... nici... Eh, ştiţi descrierea! Adică v-oţi fi uitat la BD. Da, da' ce face ea... cu ce se ocupă? Păi, să vă spun sincer, ea este întrebătoare de meserie. La TV Brăila. Pe cine întreabă ea? Păi, cine în oraşul acesta minunat de la malul Dunării merită întrebat dacă nu (ţineţi-vă bine!) domnul Gheorghe Bunea Stancu?
Era dimineaţă, eu încă netrezit am nimerit la TV Brăila. Am zis să rămân să văd ce se mai petrece prin lumea prin care cică fiinţez şi eu. De dincolo de fizura tip Andreea Esca (căci toate angajatele postului sunt coafate la fel... eu la început nu ştiam care-i una şi care-i cealaltă... toate sculpate cu ideea profesinalismului de la PRO TV, toate compentente la acelaşi nivel... niciuna altfel, ieşită din comun decât prin decolteul mai promiţător sau nu (în funcţie de mărimea bustului evident!) şi am înţeles - de la o fostă colegă care a făcut practică acolo - că ele au primit poruncă de la şef: "Să vă îmbrăcaţi elegant!"... şef care (spunea colega, răutăcioasă bineînţeles pentru că inteligentul le-a dat afară de la practică (pe ea şi pe alte două fete tot colege ale mele la facultate) pentru că şi-au permis să râdă între ele, iar angajata - inteligentă şi ea - a considerat că râd de ea... cred că nu aveau nevoie, nu?), ei bine, se îmbrăca exact ca un manelist... Lăsăm aceste amănunte exterioare la o parte. Asta pentru că pe noi ne interesează competenţa. Căci duduia nu e venită de ieri de azi. Face emisiunea aia de ceva vreme. Nu mai are emoţii sau ceva... E pe felie cum s-ar zice.
Spuneam că de dincolo de frizura a la Andreea Esca iese la un moment dat următoarea întrebare, precedată de un intro: "Se spune că oamenii cu cât sunt mai săraci, cu atât sunt mai uşor de manipulat. Sunteţi de acord cu asta... sau mizaţi pe o prosperitate continuă?". Ce-ai făcut mă? Nu e întrebarea: "Cum comentaţi?", ci e ceva şi mai inteligent. Pune pe aceeaşi balanţă afirmaţii care nu se opun! "Sunteţi de acord că oamenii săraci sunt uşor de manipulat?" Răspunsul ar fi: da ori ba! Ea însă face o minunăţie de întrebare punând în antiteză: "Mizaţi pe o prosperitate continuă?" Doi în unul, că aşa e acum. Totul e mai multe în una singură, de ce să nu fie şi mai multe întrebări în una singură. Dar stai... că aici poate să existe o subtilitate multe mai mare. Şi nu-i aşa fata asta era competentă, a vrut să-l deruteze pe GBS. După asta... am închis televizorul bine dispus pentru o zi întreagă. Lumea în care trăiesc nu e logică! Nu are nicio noimă. E doar amuzantă. Trist de amuzantă, dar amuzantă până la urmă. E în firea lumii să întrebe tâmpenii şi să vorbescă la televizor cu un munte de competenţă despre evenimente de tip "caraochi" (G.B. Stancu), ca despre eventimente culturale pentru copii. Să-i arunce mingi la fileu, iar individul să afirme...
L-am chemat imediat pe frate-miu (căci el e mai informati ca mine) să-mi spună cum o cheamă pe împricinată. El mi-a zis că-i: "Valentina Dumbravă". Poate să o cheme şi luncă sau codru... tot aceeaşi părere îmi rămâne după acea afirmaţie: Mulţumesc Valentina Dumbravă! Mi-ai făcut o zi fericită!

P.S. ultima afirmaţie s-ar putea interpreta greşit... sper că nu vă gândiţi la prostii de dimineaţă! :))))

2 comentarii:

  1. =))) Eeeeiii acum... Esti exigent cu duduia. O fi ea pe felie, da' emotiile poate inca nu i-au disparut cu totul. Sau... poate chiar a crezut ca optiunile din care i-a dat intervievatului sa aleaga erau diferite! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu siguranţă aşa este! :) Mulţumesc de comentariu! :)

    RăspundețiȘtergere