luni, 8 noiembrie 2010

Cum văd eu publicitatea la sare...

Slogan: "Cum sărezi, aşa mănânci!"
Slogan: "Dă gust vieţii tale!"
Slogan: "Foame, poftă şi sare - trei feluri de mâncare!"

8 comentarii:

  1. Sarea-n bucate. :D
    Ar trebui sa lucrezi in advertising sau ceva asa. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi... asta face parte dintr-un test pt un post de copywriter... deci nu eşti aşa departe de adevăr. Şi mi-ar plăcea să ajung să lucrez într-o companie de publicitate. Uneori chiar şi numai ca tehnoredactor! sau orice pe acolo. Chiar mi-ar plăcea.

    Mulţumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ar fi placut si mie ceva in tehnoredactare... Mi-ar fi placut mie multe de fapt, da'... e de bine si asa. :D
    Bafta, zic! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult succes pentru acest post de copywriter. Ai talent si asta s-a vazut de foarte multe ori.(In afara orelor de curs ma refer)
    Am mai comentat pe anumite bloguri, dar nici unul nu e asa bine pus la punct ca al tau, si actualizat. Ai diverse teme, pe placul tuturor...
    Referitor la ultimul slogan "Foame, pofta li sare - trei feluri de mancare" e bestiala...daca eu eram persoana care te intervieva pentru postul de copywriter, sigur te luam in echipa...serios vorbesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu ştiu că sunt bun. Şi caut mereu să fiu cel mai bun. Sunt om... mai fac greşeli, dar mă descurc cel mai des foarte bine. Chiar şi la seminarii am avut succes cu unele proiecte... :))) Pot fi foarte creativ, trebuie doar să fiu motivat.

    Scuze că am indus lumea în eroare... e "copyrighter", nu copywriter :)))...

    RăspundețiȘtergere
  6. sincer...eu stiam ca se scrie cu w...ca asa am mai gasit... dar poate tu stii mai bine:P u'r the expert!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ah! da... aşa cred că se scrie cu w!! :)) dar nu contează... se pare că nu le-a plăcut celor care trebuiau să mă angajeze. Merci de comentariu! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. 2013!
    Icon Advertising este in cautare de copywriter. Icon Advertising face anunt de angajare in sectiunea Confidential, ceea ce ingroasa penibilul in care se scalda. Te suna si iti trimit un brief de creatie deja CELEBRU: postere si sloganuri pentru sare de bucatarie. Apoi tacere. Reputatia online a celor de la Iconadv este praf. Pe pagina de Facebook www.iconadv.ro posteaza exclusiv link-uri despre activitatea lor... de pe blog. Nimic din industrie, nimic inteligent - o masura a alienarii lor profesionale, o grandomanie specifica incompetentei. Blogul in sine, http://iconadv-blog.blogspot.ro/, este un ANTI-BLOG. Clisee, lucruri nemestecate, jargon ieftin, poze scremute cu titlu de backstage dar din care respira doar nefericirea angajatilor, spaima de a fi creativi cu orice pret, spaima care atinge paroxismul prin poze cu colaje puerile si opere din plastilina... Si nu, nu ofera nici acum feedback concret, se scuza ca sunt ocupati. Adevarul e ca in industria asta multi sunt ocupati cu activitatea de a fi mediocri. Faptul ca exista pe piata (supravietuiesc) nu e un merit in sine. Mai bine sa nu te caute cei de la Iconadv pentru ca la cum se misca, iti poti rata orice sansa de a face cariera in domeniu doar lucrand aici. Alte referinte care sa intareasca spusele mele:
    http://caut-job.blogspot.ro/2010/04/icon-advertising.html
    http://www.scribd.com/doc/69713586/Test-Copy
    http://oanamarialungu.wordpress.com/category/gramada-cere-varf/page/11/
    2. Icon Advertising cica ar face numai asa, te suna iti trimit pe mail tema pentru care trebuie sa fii creativ si apoi nu te mai suna. Si amicul meu stie cazuri in care oameni astfel “recrutati” si -au vazut creatiile Sursa: http://www.prwave.ro/blog/index.php/2006/09/26/recruiting/
    http://www.iqads.ro/forum/topic3501.html
    http://planet-34bc4.blogspot.ro/2010/11/idei.html

    RăspundețiȘtergere