marți, 2 noiembrie 2010

Animalele sfidează criza!

Ei bine, în vremea în care eu merg să-mi pun viza pentru indemnizaţia de şomer căţeii pe străzi fac, şi anume, cadre noi! Că alea vechi s-au terminat. Ce criză, ce raţionalizarea cheltuililor, ce nimicuri din astea... cadre noi! că ăştia tinerii or să ne scoată din criză... învăţaţi de la cei care ştiu.

P.S. vedeţi, ei abia dacă au o Dacie 1310 şi nu se sinchisesc de asta. Dacă dragostea-i mare...

P.P.S. aveam pe vremuri un căţel pe stradă căruia îi puseseră numele "Răbdău"... şi el mare gagicar era deşi i se zicea Răbdău... :)))

2 comentarii:

  1. He he! Geniala poza! O am si eu in spatele blocului pe "Ema" care are ....674869 de ani cred si vreo nspe mii de pui care s-au raspandit care incotro. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ehe... "Ema" era şi numele unei căţeluşe pe care am avut-o în curte până acum ceva ani, dar de care-mi era frică tare mult... nu ne prea înţelegeam. :))) Au dat-o cuiva şi am înţeles că a murit :(.

    Merci din nou de comentariu... :)

    RăspundețiȘtergere