duminică, 16 mai 2010

Cei din urnă, vor fi cei dintâi*

Am citit cu o zi în urmă asta şi vreau să am iarăşi o reacţie. Că lumea e cu pacea în lume şi să nu ieşim în stradă că avem alternativa urnelor: păi, până atunci să murim de foame? Apoi d. Cercelescu spune că toţi politicienii de până acum au făcut cam aceleaşi greşeli! Şi vrea acum să căscăm ochii la cine votăm! Hm, dacă avem de ales între aceeaşi CE FACEM? Eu m-am sătura de refrene genul acesta (apropo de asta: cum poate un cântec care pe ansamblul lui să aibă versuri cât de poate de corecte - mă rog cu mici naivităţi pe ici pe colo - şi pe refren o aberaţie ca asta legată de vot?!):

Câtă răbdare să mai avem? Sunt tot aceeaşi, de 20 de ani aceeaşi oameni ce se schimbă între ei, alteori fac combinaţii... Eu nu am spus că să facem revoluţie, dar prefer să observ lumea în stradă, să le tremure la toţi scaunele pe care stau cam de pomană pentru noi - cu spor mare pentru ei, să le tremure mâinile când mai semnează contracte aiurea în interesul lor, să văd că ne pasă!!! Aşa la nivelul întregii naţiuni! Că dacă distanţa dintre speranţele noastre şi schimbarea la faţă a ţării nu e decât un vot (al fiecăruia) eu nu mai pot să cred!
____________________________
*titlul nu-mi aparţine! l-am găsit într-o carte legată de "discursul repetat" care se ocupa printre altele şi de titlurile din publicaţia Academia Caţavencu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu